fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

עכשיו בישראל: סוזוקי DL250 וי-סטרום

עכשיו בישראל: סוזוקי DL250 וי-סטרום

קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי וקטנועי סוזוקי, החלה בשיווק האח הצעיר והחדש במשפחת ה- V-Strom, הסוזוקי DL250. סוזוקי מביאה את אותה חדוות הרכיבה והשימושיות הרבה שמאפיינת את הקטגוריה, לאופנוע חדש שפונה גם לרוכבים מתחילים ולרוכבים שמעוניינים לחזור לרכוב על אופנועים, בזכות התאמתו גם לבעלי רישיון A1. הוי-סטרום DL250 בעל תנוחת רכיבה נוחה, המאפשרת למגוון רחב של רוכבים להגיע לקרקע בצורה בטוחה, ובזכות אספקת כוח חלקה, קלה לשליטה ושימושית בסל"ד הנמוך והבינוני, כעת, פותח דלת לעולם שלם של אדוונצ'ר.

מנוע הוי-סטרום DL250 מקורר נוזל ובנפח 248 סמ"ק, בעל זוג צילינדרים מקבילים עם גל זיזים יחיד ותיבה בת 6 הילוכים. המנוע עבר שינוי והתאמה לטובת אספקת כוח יעילה ומומנט זמין כבר מסל"ד נמוך. המנוע בעל מערכת הזרקת דלק ומפיק הספק של 25 כ"ס המושגים ב-8,000 סל"ד ומומנט של 2.4 קג"מ המתקבל ב-6,500 סל"ד. מערכת הבלימה של הוי-סטרום DL250 החדש כוללת זוג דיסקי בלימה פרפריים, כשמערכת ה- ABS מתוצרת Bosch.


ל-DL250 V-Strom מסך תצוגה LCD הכולל מלבד תצוגת המהירות ומד הקילומטרים המצטברים גם חיווי מצב הדלק, מצב ההילוכים, ממוצע צריכת הדלק וטווח נסיעה פוטנציאלי, מד סל"ד, נורת התראה להחלפת הילוכים, למועד החלפת השמנים ועוד. לוח השעונים כולל שקע הטענה 12V למכשירי GPS או טלפונים סלולאריים. אבזור נוסף בו מתהדר הדגם החדש, הוא משקף קדמי גבוה שתוכנן בסוזוקי באמצעות מנהרת אוויר, שימוש בנורות LED בפנס הראשי מלפנים ומאחור, מאותתים בעלי זגוגית שקופה ומנשא אחורי עשוי אלומיניום המסוגל לשאת מטען במשקל עד 8.5 ק"ג, וכולל ווי קשירה נוחים לשימוש. מנשא זה יכול לשמש גם כבסיס לארגז מטען אחורי. בצדי זנב האופנוע ישנם מנשאים המתאימים לארגזי מטען נוספים ומקוריים מתוצרת סוזוקי.

ה-DL250 V-Strom זמין בצביעות צהוב\שחור בדומה לדגמי ה-DR Big וה-DR-Z המפורסמים ממרוצי המדבר של סוזוקי, וכן בצביעת שחור\אדום ואדום\שחור.

 

גלריה

3 תגובות ל עכשיו בישראל: סוזוקי DL250 וי-סטרום

  1. הבן שלי יאהב את זה. נראה חמוד. מעניין לקרוא מבחן דרכים ושהרוח הגבית תהיה איתנו

  2. מהיום צעירים יוכלו להצטרף למועדון הויסטרום הותיק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל