fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

סיאט תציג בקרוב קטנוע חשמלי

סיאט תציג בקרוב קטנוע חשמלי

מערכת מוטו

צילום: יצרן

סיאט מסתכלת קדימה כאשר ברור שהעתיד נמצא בתחבורה אישית מתקדמת, חשמלית וירוקה. סיאט חשפה בתחילת השנה את ה-Minimo, רכב עירוני חשמלי שמתאים לשני נוסעים. המינימו לא הוצג בתערוכת רכב גדולה אלא דווקא בתערוכה בה הוצגו מחשבים, סמארטפונים ועוד מכשירי טכנולוגיה קטנים ולדברי סיאט מדובר ברכב שאמור לספק פתרון יעיל לאתגרים שמציבים התחבורה העירונית וזיהום האוויר איתם אנו מתמודדים כיום. 

סיאט לא מייעדת את המינימו ללקוחות פרטיים אלא לציי רכב משותפים שיהיו פרוסים ברחבי ערים גדולות בעולם ממש כמו אוטותל התל אביבית שלנו רק עם הרבה פחות זיהום ועומס על מקומות חנייה. למינימו טווח של כ-100 ק"מ בין טעינה לטעינה ובסיאט טוענים כי הבטריות מתחלפות – מה שאומר שיציאה לנסיעה עם "מיכל" מלא היא מיידית. 

כלי חשמלי נוסף שתציג בקרוב סיאט הוא קטנוע חשמלי עם מנוע המקביל למנוע בנזין בנפח 125 סמ"ק. מידע לגבי טווח רכיבה והאם הסוללה של ה-eScooter נשלפת – עדיין אין. 

נשיא סיאט לוקה דה מאו אמר: "הצמיחה המהירה של ערים ברחבי העולם הופכת את השגת תחבורה יעילה ומתאימה לאחד האתגרים הגדולים שאיתם אנו מתמודדים. עם השקת הקטנוע החשמלי החדש שלנו, אנחנו עושים צעד נוסף באסטרטגייה של תוכנית התחבורה העירונית הזעירה שלנו". הקטנוע החשמלי החדש של סיאט יהיה מיועד ללקוחות פרטיים, לפרויקטים שיתופיים ולציי רכב גדולים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל