מגזין מוטו מדריך, עכשיו בחנויות. וכאן

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטפן
תמוז
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
לארט
רוית עליון
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
HJC

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

גיא בן ברק

צלם: יח"צ

בימים אלה של חיסכון בכול פרט יותר ויותר יצרנים בוחרים לא רק לייצר את הכלים שלהם באסיה – אלא גם לעצב אותם שם, וזאת על חשבון בתי העיצוב הגדולים של איטליה ואירופה בכלל ההולכים ונזנחים. בניגוד בולט למגמה זו בוחרת סאן יאנג לעצב אפילו את קטנוע ה- 125 שלה באיטליה, ה- FNX שהוצג כאב טיפוס במילאנו וצפוי להיחשף בהמשך השנה בגרסת ייצור, מעוצב על ידי סדנת קוואטרו האיטלקית האחראית בין היתר לעיצוב של הווספה גרנדטוריזמו 200, מוטו גוצי V10, טריומף ספיד טריפל, כלומר יש קבלות. הבחירה בעיצוב מערבי צפויה לסייע לסאן יאנג לשווק את הקטנוע החדש הן בשווקי המערביים והן באלה האסייתיים בזכות היותו יוצא דופן ומושקע.

מבחינה מכאנית יתבסס ה-FNX על מנוע דגם 'סימפוני' 125 החדש שפותח לאחרונה לשילוב של ביצועים וחיסכון ניכר בדלק, מנוע מקורר מים שני שסתומים המייצר קרוב ל-12 כוח סוס. נצפה לראות את הדגם נחשף בגרסת ייצור תוך זמן לא רב ואולי אף נוחת בישראל…

תגיות:

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל