מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
איפון
מטרו עליון מתחת ל- MENU – מקום 2 – אחד על אחד
פרפקט אופנועים
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
אבניר באנר קוביה שמאל
אייפקס
אופנוסנטר קוביה שמאל
רפידו
Ad motorsport
לארט
סטפן
תמוז
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
שוברט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מטרו לבן – קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

גיא בן ברק

צלם: יח"צ

בימים אלה של חיסכון בכול פרט יותר ויותר יצרנים בוחרים לא רק לייצר את הכלים שלהם באסיה – אלא גם לעצב אותם שם, וזאת על חשבון בתי העיצוב הגדולים של איטליה ואירופה בכלל ההולכים ונזנחים. בניגוד בולט למגמה זו בוחרת סאן יאנג לעצב אפילו את קטנוע ה- 125 שלה באיטליה, ה- FNX שהוצג כאב טיפוס במילאנו וצפוי להיחשף בהמשך השנה בגרסת ייצור, מעוצב על ידי סדנת קוואטרו האיטלקית האחראית בין היתר לעיצוב של הווספה גרנדטוריזמו 200, מוטו גוצי V10, טריומף ספיד טריפל, כלומר יש קבלות. הבחירה בעיצוב מערבי צפויה לסייע לסאן יאנג לשווק את הקטנוע החדש הן בשווקי המערביים והן באלה האסייתיים בזכות היותו יוצא דופן ומושקע.

מבחינה מכאנית יתבסס ה-FNX על מנוע דגם 'סימפוני' 125 החדש שפותח לאחרונה לשילוב של ביצועים וחיסכון ניכר בדלק, מנוע מקורר מים שני שסתומים המייצר קרוב ל-12 כוח סוס. נצפה לראות את הדגם נחשף בגרסת ייצור תוך זמן לא רב ואולי אף נוחת בישראל…

תגיות:

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל הימורים