חדש! מוטו מדריך בשיתוף יד2. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
איפון
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
IPONE אמביל
אבניר באנר קוביה שמאל
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
רפידו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
Ad motorsport
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
לארט
סטפן
אייפקס
פרפקט קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מטרו לבן – קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
HJC
אוגוסטה קוביה הכי עליון

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

גיא בן ברק

צלם: יח"צ

בימים אלה של חיסכון בכול פרט יותר ויותר יצרנים בוחרים לא רק לייצר את הכלים שלהם באסיה – אלא גם לעצב אותם שם, וזאת על חשבון בתי העיצוב הגדולים של איטליה ואירופה בכלל ההולכים ונזנחים. בניגוד בולט למגמה זו בוחרת סאן יאנג לעצב אפילו את קטנוע ה- 125 שלה באיטליה, ה- FNX שהוצג כאב טיפוס במילאנו וצפוי להיחשף בהמשך השנה בגרסת ייצור, מעוצב על ידי סדנת קוואטרו האיטלקית האחראית בין היתר לעיצוב של הווספה גרנדטוריזמו 200, מוטו גוצי V10, טריומף ספיד טריפל, כלומר יש קבלות. הבחירה בעיצוב מערבי צפויה לסייע לסאן יאנג לשווק את הקטנוע החדש הן בשווקי המערביים והן באלה האסייתיים בזכות היותו יוצא דופן ומושקע.

מבחינה מכאנית יתבסס ה-FNX על מנוע דגם 'סימפוני' 125 החדש שפותח לאחרונה לשילוב של ביצועים וחיסכון ניכר בדלק, מנוע מקורר מים שני שסתומים המייצר קרוב ל-12 כוח סוס. נצפה לראות את הדגם נחשף בגרסת ייצור תוך זמן לא רב ואולי אף נוחת בישראל…

תגיות:

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל