מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
אבניר קוביה שמאל
סטפן
רוית דדוש עליון
1 על 1
KTM עליון קוביה
תמוז
אופנוסנטר קוביה שמאל
רפידו
סטומפ
פרפקט קוביה שמאל
לרט
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
כרמיאל קוביה שמאל
אייפקס
ברקום שמאל

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

גיא בן ברק

צלם: יח"צ

בימים אלה של חיסכון בכול פרט יותר ויותר יצרנים בוחרים לא רק לייצר את הכלים שלהם באסיה – אלא גם לעצב אותם שם, וזאת על חשבון בתי העיצוב הגדולים של איטליה ואירופה בכלל ההולכים ונזנחים. בניגוד בולט למגמה זו בוחרת סאן יאנג לעצב אפילו את קטנוע ה- 125 שלה באיטליה, ה- FNX שהוצג כאב טיפוס במילאנו וצפוי להיחשף בהמשך השנה בגרסת ייצור, מעוצב על ידי סדנת קוואטרו האיטלקית האחראית בין היתר לעיצוב של הווספה גרנדטוריזמו 200, מוטו גוצי V10, טריומף ספיד טריפל, כלומר יש קבלות. הבחירה בעיצוב מערבי צפויה לסייע לסאן יאנג לשווק את הקטנוע החדש הן בשווקי המערביים והן באלה האסייתיים בזכות היותו יוצא דופן ומושקע.

מבחינה מכאנית יתבסס ה-FNX על מנוע דגם 'סימפוני' 125 החדש שפותח לאחרונה לשילוב של ביצועים וחיסכון ניכר בדלק, מנוע מקורר מים שני שסתומים המייצר קרוב ל-12 כוח סוס. נצפה לראות את הדגם נחשף בגרסת ייצור תוך זמן לא רב ואולי אף נוחת בישראל…

תגובה אחת ל סאן יאנג FNX – גם 125 וגם מעוצב

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל