fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

נינג'ה 250 למתקדמים

נינג'ה 250 למתקדמים

אביעד רייס

צילום: יצרן

לא ידידותי למתחילים – ה-ZX-25R הוא הדבר האמיתי. קאוואסאקי חושפת בצורה רשמית בתערוכת טוקיו את מה שאנחנו יודעים כבר לא מעט זמן – אופנוע עם מנוע 4 צילינדר בנפח 250 סמ"ק ועם הספק של 60 כ"ס!

כבר שנים רבות שלא היו פה אופנועי 250 קטנים ועצבניים ואולי באמת הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה. גם שאר המכוללים מכוונים להכי גבוה שיש: מזלג שוואה SFF-SB מקדימה, בלמים רדיאלים עם דיסק יחיד מקדימה וגם מאחורה, וכמו שזה נראה גם לא מעט טכנולוגיה ביחסית לאופנועי ספורט קטנים אחרים שאנחנו מכירים – לפי הדיווחים, לנינג'ה הקטן והעצבני הזה יש בקרת אחיזה, קוויק שיפטר ואפילו מספר מצבי רכיבה. העיצוב אמנם זהה לנינג'ה 400 הגדול יותר אך מבחינת המפרט אין ספק שמדובר בכלי ספורטיבי הרבה יותר.

בקאוואסאקי אומרים כי המכונה הזו מיועדת להפצה עולמית אך זה עניין שלא הוברר עד עתה. כאן בישראל, עם מגבלת הביטוח ועם התפתחות מרוצי הכביש והשימוש שנעשה גם כך בכלים בנפחי מנוע קטנים, אין ספק שיש לירוק העצבני הזה מקום.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל