מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
רוית דדוש עליון
1 על 1
KTM עליון קוביה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטומפ
אופנוסנטר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
HJC
מתלה לקסדה

נינג'ה 250 למתקדמים

נינג'ה 250 למתקדמים

אביעד רייס

צילום: יצרן

לא ידידותי למתחילים – ה-ZX-25R הוא הדבר האמיתי. קאוואסאקי חושפת בצורה רשמית בתערוכת טוקיו את מה שאנחנו יודעים כבר לא מעט זמן – אופנוע עם מנוע 4 צילינדר בנפח 250 סמ"ק ועם הספק של 60 כ"ס!

כבר שנים רבות שלא היו פה אופנועי 250 קטנים ועצבניים ואולי באמת הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה. גם שאר המכוללים מכוונים להכי גבוה שיש: מזלג שוואה SFF-SB מקדימה, בלמים רדיאלים עם דיסק יחיד מקדימה וגם מאחורה, וכמו שזה נראה גם לא מעט טכנולוגיה ביחסית לאופנועי ספורט קטנים אחרים שאנחנו מכירים – לפי הדיווחים, לנינג'ה הקטן והעצבני הזה יש בקרת אחיזה, קוויק שיפטר ואפילו מספר מצבי רכיבה. העיצוב אמנם זהה לנינג'ה 400 הגדול יותר אך מבחינת המפרט אין ספק שמדובר בכלי ספורטיבי הרבה יותר.

בקאוואסאקי אומרים כי המכונה הזו מיועדת להפצה עולמית אך זה עניין שלא הוברר עד עתה. כאן בישראל, עם מגבלת הביטוח ועם התפתחות מרוצי הכביש והשימוש שנעשה גם כך בכלים בנפחי מנוע קטנים, אין ספק שיש לירוק העצבני הזה מקום.

 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2