מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
ברקום שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
מוטוליין עפולה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
לרט
KTM עליון קוביה
קריפטונייט
מתלה לקסדה
סטומפ
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
HJC

נינג'ה 250 למתקדמים

נינג'ה 250 למתקדמים

אביעד רייס

צילום: יצרן

לא ידידותי למתחילים – ה-ZX-25R הוא הדבר האמיתי. קאוואסאקי חושפת בצורה רשמית בתערוכת טוקיו את מה שאנחנו יודעים כבר לא מעט זמן – אופנוע עם מנוע 4 צילינדר בנפח 250 סמ"ק ועם הספק של 60 כ"ס!

כבר שנים רבות שלא היו פה אופנועי 250 קטנים ועצבניים ואולי באמת הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה. גם שאר המכוללים מכוונים להכי גבוה שיש: מזלג שוואה SFF-SB מקדימה, בלמים רדיאלים עם דיסק יחיד מקדימה וגם מאחורה, וכמו שזה נראה גם לא מעט טכנולוגיה ביחסית לאופנועי ספורט קטנים אחרים שאנחנו מכירים – לפי הדיווחים, לנינג'ה הקטן והעצבני הזה יש בקרת אחיזה, קוויק שיפטר ואפילו מספר מצבי רכיבה. העיצוב אמנם זהה לנינג'ה 400 הגדול יותר אך מבחינת המפרט אין ספק שמדובר בכלי ספורטיבי הרבה יותר.

בקאוואסאקי אומרים כי המכונה הזו מיועדת להפצה עולמית אך זה עניין שלא הוברר עד עתה. כאן בישראל, עם מגבלת הביטוח ועם התפתחות מרוצי הכביש והשימוש שנעשה גם כך בכלים בנפחי מנוע קטנים, אין ספק שיש לירוק העצבני הזה מקום.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל