מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
שרקו
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
ברקום שמאל
סטפן
סטומפ
לרט
KTM שמאל
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
1 על 1
פרפקט קוביה שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

נחשף רשמית: זירו SR/S – גרסת פיירינג לנייקד הבכיר

נחשף רשמית: זירו SR/S – גרסת פיירינג לנייקד הבכיר

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אחרי שסרטון שלו (שגם הורד בהמשך) דלף לרשת, בזירו מקדימים את החשיפה הרשמית ומציגים את ה-SR/S החדש במלוא הדרו – אופנוע ראשון עם פיירינג מלא לחברה האמריקאית.
עם החשיפה אנחנו מקבלים אישור רשמי שהמנוע, הסוללה וגם ההספקים – 110 כ"ס ו-19.5 קג"מ – זהים לדגם הנייקד ה-SR/F, כשבזירו מציעים גם את ה-SR/S בשתי גרסאות – סטנדרט ופרימיום, אך יש בכל זאת כמה הבדלים בין שני הדגמים חוץ מהפיירינג.

הטווחים המוצהרים עומדים על 259 ק"מ בעיר, 132 ק"מ בבין עירוני ו-175 ק"מ ברכיבה משולבת – כאשר בזירו מציעים גם Power Tank – סוללת גיבוי שמגדילה את טווח הרכיבה ל-323 ק"מ בעיר, 166 ק"מ בבין עירוני ו-219 ק"מ ברכיבה משולבת. הרוכב יוכל לבחור בין שלושה סוגי מטענים, כאשר הסטנדרטי יביא את סוללת הזירו ל-95% תוך 4 שעות, והמטען המהיר יספק טעינה ל-95% תוך כשעה בלבד.

תנוחת הרכיבה שונה גם היא מדגם הנייקד, עם כידון גבוה יותר ורגליות נמוכות יותר, אך פיירינג אווירודינמי יותר מהנייקד שמגן על הרוכב מהרוח ומקטין את החיכוך, בכך מאפשר להשיג טווח רכיבה משופר.

 

יחידת הבקרה Cypher III שנמצאת גם ב-SR/F, מאפשרת לרוכב לעקוב אחר נתוני השימוש באופנוע דרך הטלפון החכם – תצוגה של מצב הסוללה כולל עדכון על זמן הטעינה הבאה, פיצ'ר Find-my-Bike שמציג את מיקומו של האופנוע ומדווח על תזוזות, שיתוף מידע על הרכיבה עם רוכבים נוספים ועוד.

המחירים בארה"ב כבר נחשפו, כשגרסת הסטנדרט של ה-SR/S עם מטען מהיר 3kW תעלה כ-20,000 דולר, וגרסת הפרימיום עם ידיות מחוממות ומטען מהיר 6kW תעלה 22,000 דולר – מה שאומר שה-SR/S יקר מעט יותר מדגם הנייקד, אך שניהם עדיין זולים יותר מה-LiveWire של הארלי, שמחירו מתחיל מ-29,800 דולר. רוכבים שירצו להגדיל את טווח הרכיבה, יוכלו להוסיף את ה-Power Tank במחיר של כ-2,900 דולר.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2