מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
לרט
ברקום שמאל
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
לרט
תמוז
rok-straps רצועות קשירה 140
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
HJC

מתאזרח: CF מוטו מציגה את התורר הגדול 1250TR-G

מתאזרח: CF מוטו מציגה את התורר הגדול 1250TR-G

אסף לביא

צילום: יצרן

לפני 4 חודשים בדיוק דיווחנו על ה-CF1250J המשטרתי של חברת CF Moto. כעת, בתערוכת CIMA בסין, נחשף גם הדגם הסדרתי ה"אזרחי", CF מוטו 1250TR-G, עם מנוע ה-LC8 של KTM בנפח מוקטן של 1,279 סמ"ק, 140 כ"ס ו-12.3 קג"מ. זהו האופנוע החזק ביותר של יצרן סיני עד היום, ולמען האמת, גם אחד מהמאובזרים ביותר.

שיתוף הפעולה בין CF מוטו ל-KTM מניב פירות רבים, אם זה מצידה של CF מוטו שזוכה להשתמש במחלקת המחקר והפיתוח של KTM ובקשריה העסקיים, ואם מצידה של KTM ש-CF מוטו מייצרת עבורה את מנועי הסינגל הקטנים, ה-790 וה-890 ובנוסף מרכיבה את האופנועים של KTM שמשווקים בסין, בעתיד הם יציגו גם דגמים משותפים תחת מותג GasGas שבבעלות KTM. אחד מהדגמים האחרונים ש-CF מוטו חשפה, ה-700CL-X, פותח בשיתוף KTM, אליו יצטרפו בקרוב גם מספר אופנועים נוספים, ביניהם נייקד, אדוונצ'ר ועוד משפחת דגמים בנפח נמוך יותר, כולם בשיתוף פעולה עם KTM.

ה-1250TR-G נהנה גם הוא משיתוף הפעולה ומעבר לשימוש במנוע ה-LC8 גם מקבל מתלים חצי-אקטיביים מתוצרת WP שבבעלות KTM. המפרט המלא כולל 3 ארגזים, פיירינג קדמי גדול עם מראות מובנות, בלמים רדיאליים של ברמבו, מסך TFT ענק בגודל 12.3″ עם מערכת מולטימדיה, ניווט, הרבה מאוד מידע וקישוריות בלוטוס, מערכת שמע של JBL, בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, תאורת LED, חימום ידיות ומושב ומשקף מתכוונן חשמלית.

האופנוע יגיע לאולמות התצוגה במחצית הראשונה של 2021, אך בינתיים רק בסין, כשבהמשך הוא ימצא את דרכו גם לשאר העולם. למרות שמחירו עוד לא נחשף אנחנו מהמרים על תג מחיר נמוך בכ-20% משל שאר המתחרים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל מתאזרח: CF מוטו מציגה את התורר הגדול 1250TR-G

  1. במיוחד אהבתי את השרשרת…. נו באמת. Drive Shaft בלבד!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל