fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו: שלושה דגמים חדשים ל-CFMOTO

מילאנו: שלושה דגמים חדשים ל-CFMOTO

אביעד רייס

צילום: יצרן

השקות הדגמים החדשים ממשיכות ועכשיו זה תורה של CFMOTO הענקית הסינית לחשוף שלושה דגמי CL-X 700 חדשים: Sport, Heritage ו-Adventure עם מנוע טווין מקבילי בנפח 692 סמ"ק בעל הספק של כ-73 כ"ס. 

אין בכלל ספק – העיצוב של הסדרה החדשה של CF שמשלב מאפיינים מודרניים יחד עם סטייל רטרו מקפיץ אותה כמה רמות מעל הדגמים שקיימים כיום ואם הייתם מספרים לנו שמדובר בדגמים חדשים של דוקאטי או אפילו MV AGUSTA יש מצב גדול שהיינו מאמינים. 

לכל דגם במשפחה החדשה אופי מיוחד משלו. דגם האדוונצ'ר מגיע עם חישוקי שפיצים, צמיגי פירלי סקורפיון STR ראלי המעולים, מגן רוח קדמי וסט מזוודות תואמות והוא אמור להעניק את חווית הסקרמבלר-שטח במחיר נגיש. דגם הספורט כולל חישוקים יצוקים ומעוצבים ועיצוב מודרני יותר ואת דגם ה'מורשת' (Heritage) תוכלו לזהות לפי מושב העור החום. מבחינת אבזור מציעה סדרת ה-CL-X לוח תצוגה די פשוט אך עם חיווי דלק והילוכים ולפי הדיווחים גם מצערות חשמליות. 

מידע לגבי הגעה לישראל עדיין אין אך אין ספק שיש מקום לראות את הדגמים האלו מגיעים. עוד יותר מעניין יהיה לראות האם הם ייכנסו תחת תג המחיר שנקבע לכל דגמי CFMOTO שהגיעו לישראל שעולים פחות מ-40,000 ש"ח.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל