מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
קונה אופנוע
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
KTM עליון קוביה
רפידו
1 על 1
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
הארלי שמאל

מילאנו: ק.ט.מ חושפת את האדוונצ'ר 390

מילאנו: ק.ט.מ חושפת את האדוונצ'ר 390

מערכת מוטו

צילום: יצרן

מקור ההשראה לעיצוב ברור – דגם האדוונצ'ר 790 הבכיר יותר רק שכאן מדובר באופנוע שמבוסס על דגמי הדיוק הקטנים, וכך מיוצר בהודו. אין כאן חישוקי שפיצים או מיכל דלק תחתון, ומדובר באופנוע שהוא הרבה יותר תקציב מאשר אדוונצ'ר קרבי. 

בהודו יש נישה לא קטנה של רוכבים שבשימוש בצמיגי קוביות ומגן גחון הפכו את הדיוק שלהם לאדוונצ'ר, וק.ט.מ מצידה מספקת להם מוצר מוגמר. אנחנו אוהבים את מנוע הדיוק 390 הקטן, ואין סיבה שה-390 הזה לא יהיה אדוונצ'ר שממש כיף לרכב עליו. 

המנוע הוא כמובן סינגל בנפח 373 סמ"ק, מקורר נוזל ומוזרק דלק. נתוני הספק עדיין לא נחשפו אך מכיוון שמדובר על מנועו של הדיוק, נקבל כאן בערך 43 כ"ס שיציבו את הבייבי אדוונצ'ר הקטן בתור מוביל הקטגוריה הזו. גובה המושב מספק ועומד על 853 מ"מ ומיכל דלק של קצת יותר מ-14 ליטר אמור להספיק להרפתקאות לא קצרות. 

יחסית לאופנוע קטן האדוונצ'ר הזה מגיע מאובזר מאד – מסך תצוגה צבעוני TFT עם חיבור לבלוטוס, כידון אלומיניום, קליפרים מבית BYBRE, בקרת אחיזה, מצב ABS לשטח, קוויקשיפטר אופציונלי ועוד. 

המשקל הרטוב עומד על 158 ק"ג, מרווח הגחון עומד על 198 מ"מ, מהלך המתלה הקדמי של מזלג ה-WP APEX עומד על 170 מ"מ ואחורה על 175 מ"מ, ומידות הגלגלים הן "19 ו-"17 – עדיין לא במידות שטח קרביות. אולי נראה גרסת R קרבית בהמשך?

גלריה

תגובה אחת ל מילאנו: ק.ט.מ חושפת את האדוונצ'ר 390

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2