fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

מילאנו: ק.ט.מ חושפת את האדוונצ'ר 390

מילאנו: ק.ט.מ חושפת את האדוונצ'ר 390

מערכת מוטו

צילום: יצרן

מקור ההשראה לעיצוב ברור – דגם האדוונצ'ר 790 הבכיר יותר רק שכאן מדובר באופנוע שמבוסס על דגמי הדיוק הקטנים, וכך מיוצר בהודו. אין כאן חישוקי שפיצים או מיכל דלק תחתון, ומדובר באופנוע שהוא הרבה יותר תקציב מאשר אדוונצ'ר קרבי. 

בהודו יש נישה לא קטנה של רוכבים שבשימוש בצמיגי קוביות ומגן גחון הפכו את הדיוק שלהם לאדוונצ'ר, וק.ט.מ מצידה מספקת להם מוצר מוגמר. אנחנו אוהבים את מנוע הדיוק 390 הקטן, ואין סיבה שה-390 הזה לא יהיה אדוונצ'ר שממש כיף לרכב עליו. 

המנוע הוא כמובן סינגל בנפח 373 סמ"ק, מקורר נוזל ומוזרק דלק. נתוני הספק עדיין לא נחשפו אך מכיוון שמדובר על מנועו של הדיוק, נקבל כאן בערך 43 כ"ס שיציבו את הבייבי אדוונצ'ר הקטן בתור מוביל הקטגוריה הזו. גובה המושב מספק ועומד על 853 מ"מ ומיכל דלק של קצת יותר מ-14 ליטר אמור להספיק להרפתקאות לא קצרות. 

יחסית לאופנוע קטן האדוונצ'ר הזה מגיע מאובזר מאד – מסך תצוגה צבעוני TFT עם חיבור לבלוטוס, כידון אלומיניום, קליפרים מבית BYBRE, בקרת אחיזה, מצב ABS לשטח, קוויקשיפטר אופציונלי ועוד. 

המשקל הרטוב עומד על 158 ק"ג, מרווח הגחון עומד על 198 מ"מ, מהלך המתלה הקדמי של מזלג ה-WP APEX עומד על 170 מ"מ ואחורה על 175 מ"מ, ומידות הגלגלים הן "19 ו-"17 – עדיין לא במידות שטח קרביות. אולי נראה גרסת R קרבית בהמשך?

גלריה

תגובה אחת ל מילאנו: ק.ט.מ חושפת את האדוונצ'ר 390

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל