מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
סטומפ
לרט
תמוז
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
HJC

מילאנו: סגוואי יורדת לשטח

מילאנו: סגוואי יורדת לשטח

אביעד רייס

צילום: יצרן

סגווי מוכרת לנו בעיקר מתחום פתרונות התחבורה החשמליים האישיים אבל מסתבר שבחברה עמלו בצורה רצינית מאד בשנים האחרונות על משהו אחר לגמרי – ליין רכבי שטח חדש לחלוטין.

הראשון הוא ה-Villain – רכב SBS היברידי עם מנוע טווין בנפח 1,000 סמ"ק עם הספק של 181 כ"ס – בהתחשב בכך שמדובר ב-SBS הראשון שלה ובעובדה שלפולריס RZR XP PRO החדש יש הספק זהה ושלמאבריק החדש של קאן-אם יש מנוע עם הספק של 195 כ"ס – זהו בהחלט נתון מטורף! 

מה עוד מעניין? נתוני המומנט מספרים על מעל ל-25 קג"מ שמנוע הטווין הזה מייצר. הוילאיין כולל מערכת מתלים (אין נתונים לגבי היצרן) במבנה זרועות A כפולות עם מוט מייצב מקדימה – מפרט אופייני לסגמנט ומהלכי מתלה של 396 מ"מ מקדימה ו-424 מ"מ מאחורה. מרווח הגחון עומד על 36 ס"מ ובסיס הגלגלים על 2,600 מ"מ, כאשר הוילאיין יהיה זמן בשתי גרסאות ברוחב שונה – גרסת "64 וגרסת "72 רחבה. 

ה-SBS החדש של סגוואי מצויד בחישוקי אלומיניום מחוזקים בקוטר "14, ב-3 מצבי נהיגה שונים – ספורט, סטנדרט וקומפורט, מסך תצוגה צבעוני בקוטר "10, מעבר חשמלי בין מצבי ההנעה ונעילה חשמלית של דיפרנציאל קדמי/אחורי. הוילאיין מוצע בשתי גרסאות: Villain 1000SH Sport שמגיעה עם מנוע גיבוי חשמלי, ודגם ה-1000SF שמציע מנוע בעירה פנימית בלבד עם 107 כ"ס. 

הבאים בתור הם 4 דגמי טרקטורונים חדשים – שלוש גרסאות לדגם ה-Snarler 570 וגרסה אחת לדגם ה-Snarler 1000. ה-Snarler 570AH הוא טרקטורון היברידי ראשון מסוגו, ולצד מנוע סינגל בנפח 570 סמ"ק קיים גם מנוע חשמלי כגיבוי. שני המנועים מפיקים יחד הספק של 86 כ"ס ומומנט של 9.7 קג"מ. שני דגמי ה-570AF – חד מושבי ודו-מושבי בעלי מנוע סינגל המפיק הספק של 46 כ"ס ומומנט של 5.2 קג"מ. דגם ה-1,000 סמ"ק הבכיר במשפחה הוא בעל מנוע טווין המפיק הספק של 107 כ"ס מומנט של 9.8 קג"מ. 

סוגר את המשפחה הוא דגם ה-"פוגלמן" – רכב עבודה-פנאי שזמין בשלוש גרסאות שונות: פוגלמן 570UH, פוגלמן 1000UH ופוגלמן 1000UF – צמד דגמי ה-UH הם בעלי מנוע גיבוי חשמלי. מנוע ה-570 מפיק הספק של 86 כ"ס ומומנט של 9.7 קג"מ ומנועו של דגם ה-1000 ההיברידי מספק נתונים זהים לרכב ה-SBS, וכך גם במקרה של מנוע ה-1000 הרגיל שביצועיו זהים לאלו של הוילאיין בדגם שמגיע ללא מנוע הגיבוי החשמלי. 

אין ספק שמדובר בכיוון מעניין לחלוטין שלוקחת כאן סגוואי. נראה כי בחברה עבדו על הליין הזה לא מעט שנים, והבחירה במנועי גיבוי חשמליים בחלק מהדגמים מסקרנת במיוחד. נותר רק לחכות למחירים ולראות עד כמה הם יהיו תחרותיים. 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל