מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
KTM שמאל
KTM עליון קוביה
לרט
רפידו
סטומפ
1 על 1
אופנוסנטר קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
אייפקס

מטרו מוטור מסכמת את שנת 2018

מטרו מוטור מסכמת את שנת 2018

אסף לביא

צילום: יצרן

הרבה נתונים חשובים הוצגו באירוע סיכום השנה המסורתי של מטרו, את נתוני השוק אנחנו מסקרים כאן בכל חודש ולכן לא נלאה אתכם בנתונים שהוצגו, אם תרצו להיזכר תוכלו לעשות זאת כאן. לאחר שבשנים האחרונות השוק הדו-גלגלי בצמיחה מתונה שנת 2018 כנראה תיגמר בהתייצבות על נתונים זהים לאלו של השנה שעברה. כל זה רחוק מהפוטנציאל המלא של השוק הדו-גלגלי שתאורתית אמור להגיע לכדי 16% מגודלו של שוק הרכב הפרטי – מספר זהה לממוצע של מדינת אגן הים התיכון. שוק הרכב הפרטי דווקא חווה שנה ראשונית של קיטון ועומד כעת על 273,000 רכבים – כלומר כ-43,000 כלים דו-גלגליים, בחלומות שלנו. מה עצר את הגדילה בשוק? במטרו משערים שאלו הרפורמה הכושלת בהפרטת מבחני נהיגה שגרמו לכ-2,000 מבקשי רישיון נהיגה להמתין למבחן זמן ארוך מאוד וביטול הטבות המס לרכב דו-גלגלי בעל מערכת ABS שגרם ליקור של כ-1,000 ש"ח במחיר אופנוע חדש. אנחנו נוטים להסכים איתם.

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו שנכנס שנה שעברה לתפקיד לאחר פרישתו של גדי אבירם, היה זה שהעביר את המצגת, המאוד מושקעת, יש לומר. מנתוני מטרו עולה תמונה של גידול משמעותי בערי הפריפריה, סניף מטרו חדרה לדוגמה מכר 600 אופנועים וקטנועים השנה, לעומת 60 כלים שנמכרו באזור לפני פתיחת הסוכנות, רוב הכלים – אופנועים, "קלאצ'ים" כפי שמגדיר אותם קומרוב בפשטנות והישירות המאפיינות אותו.

עוד תחום בו רואה מטרו גדילה הוא ב-4 גלגלים, הטרקטורונים, טרקטורי משא ורכבי שטח – כמו שמגדיר אותם משרד התחבורה – אשר הופכים לחלק כל כך כל כך גדול במטרו שבשנה הבאה יחלו לבנות מרכז הרכבות חדש רק לכלים ה-4 גלגליים, לאחר שרק השנה פתחו את המטרו לוג הענק והטכנולוגי בלוד. רכישת ארקטיק קט ע"י קונצרן הענק טקסטרון הביאה לארץ את הסייד-ביי-סייד שלהם, ה-XX, שהכניס את מטרו לזירת התחרות מול ה-RZR של פולריס והמאבריק של קאן-אם. השנה מכרה מטרו כ-500 טרקטורונים, אלו עם הכידון וללא הגג, למרות מה שהיה נראה כמו דעיכת הקטגוריה בשנים האחרונות, הגורם לכך עפ"י קומרוב – שמכיר טוב מאוד את התחום הזה גם מעברו בחברת קשר ימי – הוא התייקרות כלי ה-SBS והיצע זול וטוב של טרקטורונים.

"שנת התשתיות" כפי שהגדירו זאת במטרו, מתייחסת לבניה הענפה והגידול במתקניה – החל מהמטרו לוג שדרכו עברו השנה כ-13,000 כלים ארבעה ודו-גלגליים, ועד ימאהה TLV שעתיד להפתח ב-7.2 ולהיות סטנדרט חדש בכל הנוגע לאולמות תצוגה יוקרתיים. עוד אזור שעל הרדר של מטרו היא העיר באר שבע, שם הם שואפים להקים סניף בקרוב מאוד.

אתרי בניה הם לא האתרים היחידים עליהם עובדים במטרו ובקרוב יושק אתר אינטרנט חדש למכירת מוצרי ארנב אנרגיה און-ליין.

בתחום הרישוי האפור חוותה השנה מטרו צמיחה אדירה, גם בזכות כניסתם לתחום הרישוי האפור בקטגוריות האספלט עם סדרת ה-R של ימאהה בנפחי 300, 600 ו-1,000 סמ"ק, ובעיקר עם אופנועי המוטוקרוס של מותגיהם – סה"כ 332 כלים מימאהה ו-87 מקאוואסאקי.

 

2019

לשנה הבאה מתכננת מטרו גדילה בשוק ה-4 גלגלי לצד שמירה על מעמדה כיבואן הדו-גלגלי המוביל בישראל, לשם כך היא מצטיידת במספר דגמים חדשים:

 

סאן יאנג

FNX125 – יעלה 14,985 ש"ח ויגיע לישראל ב-04.2019

 

HD300 – יעלה 26,985 ש”ח ויגיע לישראל ב-01.2019

 

ג'וימקס Z – גרסת ה-250 סמ"ק תעלה 24,985 ש"ח, ה-300 סמ"ק תעלה 26,985 ש"ח, שתי הגרסאות יגיעו לישראל ב-01.2019

 

מקסים TL1 500 – מחיר עוד לא נקבע אך יהיה מתחת ל-50,000 ש"ח, יגיע לישראל ב-08.2019

 

 

קאוואסאקי

נינג'ה ו-Z125 – יעלו 25,985 ש"ח ו- 26,985 ש"ח בהתאמה, יגיעו ב-02.2019

 

Z400 – יעלה 39,985 ש"ח ויגיע לישראל ב-02.2019

 

W800 – יעלה 64,985 ש"ח ויגיע לישראל ב-02.2019

 

וורסיס 1000 – יעלה 89,985 ש"ח ויגיע לישראל ב-01.2019, לגרסת ה-SE עוד לא נקבע מחיר

 

 

ימאהה

איירון מקס – גרסת ה-125 סמ"ק תעלה 28,985 ש"ח, ה-300 סמ"ק תעלה 38,985 וגרסת ה-400 תעלה 44,985 ש"ח, יגיעו לארץ ב-01.2019

 

YZF-R125 – יעלה 28,985 ש"ח ויגיע לישראל ב-02.2019

 

YZF-R3 – יעלה 37,985 ש"ח וזמין כבר כעת

 

טנרה 700 – יעלה 64,985 ש"ח ויגיע לישראל ב-08.2019

 

גלריה

2 תגובות ל מטרו מוטור מסכמת את שנת 2018

  1. לא נשאר כסף קטן בקופה של מטרו
    נא להגיע אם סכום מדוייק (985₪)
    כאשר רוצים לקנות אופנוע מכל דגם ש…

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2