מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
סטפן
KTM עליון קוביה
קריפטונייט
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
מוטוליין עפולה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטומפ
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל

מוטו מוריני: קפה רייסר טיטניום ומתחרה לסקרמבלר

מוטו מוריני: קפה רייסר טיטניום ומתחרה לסקרמבלר

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מוטו מוריני הקטנה שורדת ומציגה ל-2018 שני דגמים חדשים על בסיס המכלולים הטכניים של הקורסרו זיזי, בראשם מנוע הוי-טווין 87 מעלות המתקדם בנפח 1,187 סמ"ק. קפה רייסר מחוטב תחת השם Ti22 לזכר ימי המירוצים של מוריני בשנות השישים, והטי על שום השימוש הנרחב בטיטניום שנעשה בו, בראש וראשונה במערכת הפליטה המפוארת והמתפתלת לראווה, עיצוב חשוף, מאיים צבוע שחור, מיכל דלק אלומיניום, יומרות ספורטיביות עם משקל נמוך, מיתלים איכותיים וחישוקים קלילים עם צמיגי סופרספורט. אבזור יוקרתי עם מנופי בלם ומצמד מקרבון פייבר, לוח שעונים מדוגם.

דגם נוסף חדש ישן הוא גרסה בפעם המי יודע כמה של הדגם הידוע ביותר של מוטו מוריני הוותיקה אך פושטת הרגל כול שנתיים, מוטו מוריני "3 וחצי", שהיה בתחילת שנות השבעים מהמתקדמים בשוק עם מנוע וי-טווין 350 ו-500, אז בגרסה ל-2018 המנוע קצת יותר גדול, אותו וי-טווין מתקדם וגדול המשמש את כול דגמי מוריני ומייצר כאן 110 כוח סוס, אך הדגם מיועד להתמודד בחזית פשוטה יותר מבחינה טכנולוגית – מול דוקאטי סקרמבלר המצליח.

האם כאן מסומנת התאוששות מוטו-מוריני שכבר שנים על סף הכחדה?

תגובה אחת ל מוטו מוריני: קפה רייסר טיטניום ומתחרה לסקרמבלר

  1. נראה בן אלף יונה. הייתי חוסך בשבילו כמה ארוחות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל