מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
לרט
KTM שמאל
לרט
רוית דדוש עליון
רפידו
אופנוסנטר קוביה שמאל
הארלי שמאל
HJC
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל

מוטו מוריני: קפה רייסר טיטניום ומתחרה לסקרמבלר

מוטו מוריני: קפה רייסר טיטניום ומתחרה לסקרמבלר

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מוטו מוריני הקטנה שורדת ומציגה ל-2018 שני דגמים חדשים על בסיס המכלולים הטכניים של הקורסרו זיזי, בראשם מנוע הוי-טווין 87 מעלות המתקדם בנפח 1,187 סמ"ק. קפה רייסר מחוטב תחת השם Ti22 לזכר ימי המירוצים של מוריני בשנות השישים, והטי על שום השימוש הנרחב בטיטניום שנעשה בו, בראש וראשונה במערכת הפליטה המפוארת והמתפתלת לראווה, עיצוב חשוף, מאיים צבוע שחור, מיכל דלק אלומיניום, יומרות ספורטיביות עם משקל נמוך, מיתלים איכותיים וחישוקים קלילים עם צמיגי סופרספורט. אבזור יוקרתי עם מנופי בלם ומצמד מקרבון פייבר, לוח שעונים מדוגם.

דגם נוסף חדש ישן הוא גרסה בפעם המי יודע כמה של הדגם הידוע ביותר של מוטו מוריני הוותיקה אך פושטת הרגל כול שנתיים, מוטו מוריני "3 וחצי", שהיה בתחילת שנות השבעים מהמתקדמים בשוק עם מנוע וי-טווין 350 ו-500, אז בגרסה ל-2018 המנוע קצת יותר גדול, אותו וי-טווין מתקדם וגדול המשמש את כול דגמי מוריני ומייצר כאן 110 כוח סוס, אך הדגם מיועד להתמודד בחזית פשוטה יותר מבחינה טכנולוגית – מול דוקאטי סקרמבלר המצליח.

האם כאן מסומנת התאוששות מוטו-מוריני שכבר שנים על סף הכחדה?

תגובה אחת ל מוטו מוריני: קפה רייסר טיטניום ומתחרה לסקרמבלר

  1. נראה בן אלף יונה. הייתי חוסך בשבילו כמה ארוחות.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2