fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מערכת מוטו

צילום: יצרן

זרם הטיזרים לקראת תערוכת האופנועים החשובה של מילאנו מתחזק, ועכשיו זהו תורה של מוטו מוריני להעיר את הסקרנות שלנו. במוטו מוריני מתכננים להרחיב את הפעילות ולהיכנס לסגמנטים ושווקים נוספים והחברה, שעד עתה עסקה בעיקר בדגמים עם מנועים גדולים (1,200 סמ"ק), מודיעה כי תחשוף בתערוכת איקמה הקרובה מנוע בדרג ביניים – ככל הנראה בנפח 600-800 סמ"ק, ושני דגמים ראשונים חדשים שיתבססו על מנוע זה – דגם נייקד, וקבלו את זה – גם דגם אדוונצ'ר חדש. לפי לשון ההודעה, דגמים אלו הם רק ההתחלה ובהמשך יגיעו נוספים. 

מוטו מוריני הבולונזית, נוסדה בשנת 1936 על ידי אלפונסו מוריני. כמו חברות איטלקיות קטנות אחרות, מצאה את עצמה מוטו מוריני פועלת תחת ענק סיני Zhongneng שמספק את הגב הכלכלי בחברה שמאפשר לה את האוויר לנשימה שהיא צריכה כדי להמשיך לחיות. 

בתערוכת מילאנו הקרובה יוצג דגם נוסף, עם מנוע גדול, הסופר סקרמבלר 1200. הולך להיות מעניין.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל