מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
קונה אופנוע
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
KTM עליון קוביה
רפידו
רוית דדוש עליון
KTM שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
1 על 1
סטומפ
סטפן
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מערכת מוטו

צילום: יצרן

זרם הטיזרים לקראת תערוכת האופנועים החשובה של מילאנו מתחזק, ועכשיו זהו תורה של מוטו מוריני להעיר את הסקרנות שלנו. במוטו מוריני מתכננים להרחיב את הפעילות ולהיכנס לסגמנטים ושווקים נוספים והחברה, שעד עתה עסקה בעיקר בדגמים עם מנועים גדולים (1,200 סמ"ק), מודיעה כי תחשוף בתערוכת איקמה הקרובה מנוע בדרג ביניים – ככל הנראה בנפח 600-800 סמ"ק, ושני דגמים ראשונים חדשים שיתבססו על מנוע זה – דגם נייקד, וקבלו את זה – גם דגם אדוונצ'ר חדש. לפי לשון ההודעה, דגמים אלו הם רק ההתחלה ובהמשך יגיעו נוספים. 

מוטו מוריני הבולונזית, נוסדה בשנת 1936 על ידי אלפונסו מוריני. כמו חברות איטלקיות קטנות אחרות, מצאה את עצמה מוטו מוריני פועלת תחת ענק סיני Zhongneng שמספק את הגב הכלכלי בחברה שמאפשר לה את האוויר לנשימה שהיא צריכה כדי להמשיך לחיות. 

בתערוכת מילאנו הקרובה יוצג דגם נוסף, עם מנוע גדול, הסופר סקרמבלר 1200. הולך להיות מעניין.

 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2