fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

מוטו דוגרי לייב בתערוכת מילאנו – כבר מראשון בערב

מוטו דוגרי לייב בתערוכת מילאנו – כבר מראשון בערב

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

תערוכת האופנועים השנתית במילאנו, התערוכה הגדולה והחשובה בעולם בפער עצום מכול האחרות, בוודאי בשנה "אי זוגית" כמו 2017 בה לא נערכת תערוכת האופנועים המתחרה בגרמניה; מאז 1914 מציגים במילאנו את חידושי השנה הבאה, והנה אנו קרבים למהדורת 2017 של התערוכה.

מוטו דוגרי יסקר את תערוכת מילאנו הקרובה בהיקף חסר תקדים, צוות שלנו יוצא לתערוכה בהרכב מורחב ויגיש סיקור שוטף חי ונרחב מדי יום בתערוכה בסרטוני וידאו, החידושים יפורשנו ויפורטו מהמערכת בישראל בעוד אנשינו באולמות התצוגה עצמם יעבירו גם את התחושות מהישיבה בפועל על הדגמים החדשים.

האקשן יחל כבר בראשון בערב, 5.11.2017 בשעה 21:30 עם שידור חי של מסיבת העיתונאים של דוקאטי מהעיר מילאנו, ולמחרת מהבוקר בהפרשים של חצי שעה עד שעה, רצף של מסיבות עיתונאים בשידור חי של כלל היצרנים.

מי שיבחר להגיע אישית לתערוכה, החוויה מהממת אולם עומס המבקרים עצום. התערוכה נפתחת לקהל הרחב ביום שלישי 7.11.2017 וננעלת ביום ראשון 12.11.2017, בעוד יום שני 6.11.2017 הוא יום עיתונאים ועוסקים הסגור לקהל הרחב.. מחירי הכרטיסים עומדים על 21 אירו למבוגר עם שורת הנחות לילדים ולגיל הזהב. מחירים מוזלים בשעות הערב, התערוכה נפתחת מדי יום ב-09:30 וננעלת ב-18:30. ההגעה לתערוכה הממוקמת במרכז התערוכות הענק של מילאנו הקרוי "פיירה החדשה" מומלצת מאוד עם הרכבת התחתית.

למה לצפות? – מהפיכת החשמל

למרות שהתערוכה בשנה שעברה, 2016, שברה שיאים של דגמים חדשים בגלל הכורח להעביר את המנועים לתקן אירו4 ושיאים אלה לא צפויים להישבר השנה – התערוכה השנה חשובה אף יותר ואולי חשובה מאי פעם, מאחר וקיים עניין עצום סביב נושא המנועים החשמליים, ואין ספק שדגמים כמו ה-PCX ההיברידי / חשמלי של הונדה כמו גם של יצרנים קטנים בהרבה צפויים למשוך עניין, התערוכה הזו צפויה לבטא את השינוי העצום שחל בעולם ממש בשנה האחרונה בה החליטו שורה של ממשלות ליזום את סיום עידן מנוע הבעירה הפנימית – לא בעוד מאה שנים אלא בתוך עשר-חמש עשרה שנה בלבד. וכמובן הנושא הרובוטי אוטונומי צפוי למשוך עניין רב, עם המוטובוט של ימאהה והאופנועים ה"לא נופלים" של הונדה וב.מ.וו.

 

עוד בנושא:
EICMA 2017: מה יהיה לנו שם?
5 האופנועים החשובים שנחשפו בתערוכת טוקיו 2017

4 תגובות ל מוטו דוגרי לייב בתערוכת מילאנו – כבר מראשון בערב

  1. לצוות דו"גרי: אתם מסקרים הכל, חוץ מספורט מוטורי בישראל?
    אפשר לדעת מה הסיבה?

    • היי ברי, אתמול היינו במירוץ הסופרמוטו בבית שאן ובקרוב יעלה סיקור

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל