מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

Ad motorsport רוית
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
שרקו
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
רוית דדוש עליון
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אינדיאן קוביה שמאל
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
HJC
מתלה לקסדה

מוטומוריני: אדוונצ'ר חדש בנפח 650 סמ"ק

מוטומוריני: אדוונצ'ר חדש בנפח 650 סמ"ק

אביעד רייס

צילום: יצרן

פרטים חדשים נחשפים על האדוונצ'ר החדש של מוטומוריני שיוצג בצורה רשמית בתערוכה. 

מנוע טווין מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 650 סמ"ק המשודך לתיבת 6 הילוכים. המנוע הזה מפיק כ-70 כ"ס ובידיעות השונות שרצות ברשת, ישנם דיווחים גם על גרסה שתתאים לרישיון A1. מנוע זה נמצא גם בדגם הסקרמבלר בנפח בינוני שחשפה היצרנית, ה-Seiemmezzo.

הסקרמבלר החדש של מוטומוריני עם מנוע בנפח 650 סמ"ק

האדוונצ'ר החדש של מוטומוריני מגיע אמנם עם חישוקי "שפיצים" אך עם גלגלי "19 ו-"17, מושב שנראה שקוע במיוחד, צמיגי מצלר טורנס ואגזוז נמוך וללא מגן גחון הנראה לעין – קשה לומר עליו כי הוא "קרבי". נתונים לגבי המשקל – עדיין חסרים. המתלה הקדמי בקוטר 50 מ"מ מתכוונן לחלוטין עם מהלך של 160 מ"מ, ומאחורה בולם יחיד עם מהלך מתלה של 135 מ"מ, מתכוונן אף הוא. מקדימה צמד דיסקי בלימה ומאחורה דיסק יחיד, וכמובן מערכת ABS. 

העיצוב אדוונצ'רי-מודרני ומזכיר משהו שבין אפריקה טווין למולטיסטראדה. מבחינת אבזור מציע ה-X-CAPE תאורת LED ומסך תצוגה TFT צבעוני בקוטר "7 – בהחלט אחד הגדולים שראינו. המסך מאפשרת חיבור של המכשיר הנייד בבלוטוס. המשקף הקדמי הגבוה אינו חשמלי כמובן, אך לפי הידיעות ניתן לכיוון עם יד אחת בלבד. מידע על בקרות או מערכות בטיחות שזמינות באופנוע – עדיין אין. ה-X-CAPE מגיע מצויד מהחברה בסבל אחורי ועם חורים המיועדים לעיגון מנשאים למזוודות צד. 

נכון להיום אופנועי מוטומוריני אינם מגיעים לישראל. האם בעקבות הדגמים החדשים שיכולים להיות אטרקטיביים למדינתנו נזכה לראות אותם כאן? ימים יגידו.

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל