fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מארקז: העונש שקיבלתי – מוצדק!

מארקז: העונש שקיבלתי – מוצדק!

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אם מישהו ציפה שלאחר גירושו המשפיל מהפיטס של רוסי מארקז יעלה את הלהבות – הפתעה. האלוף הספרדי בן ה-25, אולי מתוך ביטחון עצמי שראוי לחוש רק רוכב ענק ברמתו, מצהיר היום כי הוא מבין את כעסו של רוסי ומעל הכול, מקבל ומצדיק את העונש שקיבל לאחר התקרית.

מארק מארקז: "אני לא רוצה להתייחס למה שהיה בפיטס של רוסי, דבריו נאמרו בלהט רגשות של הרגע. רוכבים עושים טעויות בשלב כלשהו של הקריירה שלהם ואז הולכים לפיטס של החבר להתנצל. אני התנגשתי ברוסי כי עליתי על שלולית מים, אבדתי יציבות ונכנסתי בו. זו טעות שלי ונענשתי עליה, אם נבדוק נראה שגם לרוסי היו מצבים בדיוק כאלה… "אנחנו לא מתחרים עם ילדים, לרוכבים במוטו גיפי ניסיון תחרותי ואני לא הולך לשנות בשום מקרה את הדרך בה אני מתחרה על מסלול. תמיד עשיתי זאת באינטנסיביות הגדולה ביותר, לרוע המזל בארגנטינה נגעתי באופנוע של רוסי והוא נפל, אני מבין את הטעות, התנצלתי ונענשתי. בשניה שהורדתי את הקסדה דבר ראשון הלכתי אליו להתנצל, עשיתי טעות שיכולה לקרות לכול אחד כי אנחנו תמיד דוחפים את עצמנו לקצוות. העונש של חצי דקה שהושת עלי – מוצדק!"

היום התיחס לתקרית קארלו אספלטה נשיא דורנה, בעלת הבית של המוטו GP. "עדיין לא שוחחתי עם רוסי ומארקז אבל אני מתכוון לעשות זאת ביום חמישי שלפני המירוץ באוסטין טקסס, אז אדרוש מהם הסברים" אומר אספלטה. "אני תומך בתחרותיות, יריבות היא מצוינת, בארגנטינה מארקז היה טוב בכמה רמות מהאחרים והוא עשה מה שעשה וזה לא התפקיד שלי לשפוט אותו. לא רציתי להתבטא בנושא העונשים כי לאחר מה שקרה בספאנג ב-2015 החוקים שונו וזו לא דורנה הממנה את השופטים אלא ה-FIM והם שמחליטים על העונשים וכך צריך להיות".

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל