מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
רוית עליון
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
אפריליה
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
לרט
רפידו
תמוז
אייפקס
לארט
Ad motorsport
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אוגוסטה קוביה הכי עליון
HRP קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
הארלי שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
HJC
מטרו באנר שמאל הכי עליון

מארקז: העונש שקיבלתי – מוצדק!

מארקז: העונש שקיבלתי – מוצדק!

גיא בן ברק

צלם: יח"צ

אם מישהו ציפה שלאחר גירושו המשפיל מהפיטס של רוסי מארקז יעלה את הלהבות – הפתעה. האלוף הספרדי בן ה-25, אולי מתוך ביטחון עצמי שראוי לחוש רק רוכב ענק ברמתו, מצהיר היום כי הוא מבין את כעסו של רוסי ומעל הכול, מקבל ומצדיק את העונש שקיבל לאחר התקרית.

מארק מארקז: "אני לא רוצה להתייחס למה שהיה בפיטס של רוסי, דבריו נאמרו בלהט רגשות של הרגע. רוכבים עושים טעויות בשלב כלשהו של הקריירה שלהם ואז הולכים לפיטס של החבר להתנצל. אני התנגשתי ברוסי כי עליתי על שלולית מים, אבדתי יציבות ונכנסתי בו. זו טעות שלי ונענשתי עליה, אם נבדוק נראה שגם לרוסי היו מצבים בדיוק כאלה… "אנחנו לא מתחרים עם ילדים, לרוכבים במוטו גיפי ניסיון תחרותי ואני לא הולך לשנות בשום מקרה את הדרך בה אני מתחרה על מסלול. תמיד עשיתי זאת באינטנסיביות הגדולה ביותר, לרוע המזל בארגנטינה נגעתי באופנוע של רוסי והוא נפל, אני מבין את הטעות, התנצלתי ונענשתי. בשניה שהורדתי את הקסדה דבר ראשון הלכתי אליו להתנצל, עשיתי טעות שיכולה לקרות לכול אחד כי אנחנו תמיד דוחפים את עצמנו לקצוות. העונש של חצי דקה שהושת עלי – מוצדק!"

היום התיחס לתקרית קארלו אספלטה נשיא דורנה, בעלת הבית של המוטו GP. "עדיין לא שוחחתי עם רוסי ומארקז אבל אני מתכוון לעשות זאת ביום חמישי שלפני המירוץ באוסטין טקסס, אז אדרוש מהם הסברים" אומר אספלטה. "אני תומך בתחרותיות, יריבות היא מצוינת, בארגנטינה מארקז היה טוב בכמה רמות מהאחרים והוא עשה מה שעשה וזה לא התפקיד שלי לשפוט אותו. לא רציתי להתבטא בנושא העונשים כי לאחר מה שקרה בספאנג ב-2015 החוקים שונו וזו לא דורנה הממנה את השופטים אלא ה-FIM והם שמחליטים על העונשים וכך צריך להיות".

תגיות:

תגובות

הונדה מגדל 520