מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
אבניר באנר קוביה שמאל
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
1 על 1
באמבלבי 140 – 70
אוגוסטה קוביה הכי עליון
תמוז
רפידו
סטפן
לרט
פרפקט קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
כרמיאל קוביה שמאל
ברקום שמאל
HRP קוביה שמאל
הארלי שמאל
HJC
אייפקס
מתלה לקסדה

מארקז: העונש שקיבלתי – מוצדק!

מארקז: העונש שקיבלתי – מוצדק!

גיא בן ברק

צלם: יח"צ

אם מישהו ציפה שלאחר גירושו המשפיל מהפיטס של רוסי מארקז יעלה את הלהבות – הפתעה. האלוף הספרדי בן ה-25, אולי מתוך ביטחון עצמי שראוי לחוש רק רוכב ענק ברמתו, מצהיר היום כי הוא מבין את כעסו של רוסי ומעל הכול, מקבל ומצדיק את העונש שקיבל לאחר התקרית.

מארק מארקז: "אני לא רוצה להתייחס למה שהיה בפיטס של רוסי, דבריו נאמרו בלהט רגשות של הרגע. רוכבים עושים טעויות בשלב כלשהו של הקריירה שלהם ואז הולכים לפיטס של החבר להתנצל. אני התנגשתי ברוסי כי עליתי על שלולית מים, אבדתי יציבות ונכנסתי בו. זו טעות שלי ונענשתי עליה, אם נבדוק נראה שגם לרוסי היו מצבים בדיוק כאלה… "אנחנו לא מתחרים עם ילדים, לרוכבים במוטו גיפי ניסיון תחרותי ואני לא הולך לשנות בשום מקרה את הדרך בה אני מתחרה על מסלול. תמיד עשיתי זאת באינטנסיביות הגדולה ביותר, לרוע המזל בארגנטינה נגעתי באופנוע של רוסי והוא נפל, אני מבין את הטעות, התנצלתי ונענשתי. בשניה שהורדתי את הקסדה דבר ראשון הלכתי אליו להתנצל, עשיתי טעות שיכולה לקרות לכול אחד כי אנחנו תמיד דוחפים את עצמנו לקצוות. העונש של חצי דקה שהושת עלי – מוצדק!"

היום התיחס לתקרית קארלו אספלטה נשיא דורנה, בעלת הבית של המוטו GP. "עדיין לא שוחחתי עם רוסי ומארקז אבל אני מתכוון לעשות זאת ביום חמישי שלפני המירוץ באוסטין טקסס, אז אדרוש מהם הסברים" אומר אספלטה. "אני תומך בתחרותיות, יריבות היא מצוינת, בארגנטינה מארקז היה טוב בכמה רמות מהאחרים והוא עשה מה שעשה וזה לא התפקיד שלי לשפוט אותו. לא רציתי להתבטא בנושא העונשים כי לאחר מה שקרה בספאנג ב-2015 החוקים שונו וזו לא דורנה הממנה את השופטים אלא ה-FIM והם שמחליטים על העונשים וכך צריך להיות".

תגיות

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל