מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
1 על 1
תמוז
לרט
סטומפ
KTM שמאל
KTM עליון קוביה
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
אינדיאן קוביה שמאל

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

אסף לביא

לאחר שגייסו עשרות מיליונים לפיתוח ליין ה-4 צילינדרים החדש, וספציפית F4 חדש, נחשפים פרטים ראשונים אודות ההיפר-נייקד של היצרן האיטלקי שיתבסס על הפלטפורמה החדשה.

מעבר לבסיס החדש, מנוע בנפח של 999 סמ"ק, חבילת אלקטרוניקה עדכנית, הפחתה במשקל ועיצוב חדשני, ה"שמועה המלומדת" מדברת על 212 כ"ס למפלץ.

משפחת הברוטאלה קיבלה חיזוקים רבים מאז הוצגה לפני כשני עשורים, הצגת דגם ה-800, דגם ה-RR, ה-675, והתת-משפחה – דראגסטר, אבל הדגם הגדול מרובע הצילינדרים "נאלץ להסתפק" בעיקר בהגדלת נפח המנוע.

בעוד 3 ימים תפתח תערוכת מילאנו ונדע בדיוק במה התחדש הברוטאלה.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2