מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
לרט
1 על 1
לרט
KTM שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטומפ
סטפן
אופנוסנטר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
רוית דדוש עליון
מתלה לקסדה
HJC
ברקום שמאל
הארלי שמאל
אייפקס
אינדיאן קוביה שמאל

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

אסף לביא

לאחר שגייסו עשרות מיליונים לפיתוח ליין ה-4 צילינדרים החדש, וספציפית F4 חדש, נחשפים פרטים ראשונים אודות ההיפר-נייקד של היצרן האיטלקי שיתבסס על הפלטפורמה החדשה.

מעבר לבסיס החדש, מנוע בנפח של 999 סמ"ק, חבילת אלקטרוניקה עדכנית, הפחתה במשקל ועיצוב חדשני, ה"שמועה המלומדת" מדברת על 212 כ"ס למפלץ.

משפחת הברוטאלה קיבלה חיזוקים רבים מאז הוצגה לפני כשני עשורים, הצגת דגם ה-800, דגם ה-RR, ה-675, והתת-משפחה – דראגסטר, אבל הדגם הגדול מרובע הצילינדרים "נאלץ להסתפק" בעיקר בהגדלת נפח המנוע.

בעוד 3 ימים תפתח תערוכת מילאנו ונדע בדיוק במה התחדש הברוטאלה.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל