מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
קונה אופנוע
שרקו
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטומפ
לרט
רוית דדוש עליון
KTM עליון קוביה
אופנוסנטר קוביה שמאל
סטפן
1 על 1
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
אייפקס
הארלי שמאל

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

אסף לביא

לאחר שגייסו עשרות מיליונים לפיתוח ליין ה-4 צילינדרים החדש, וספציפית F4 חדש, נחשפים פרטים ראשונים אודות ההיפר-נייקד של היצרן האיטלקי שיתבסס על הפלטפורמה החדשה.

מעבר לבסיס החדש, מנוע בנפח של 999 סמ"ק, חבילת אלקטרוניקה עדכנית, הפחתה במשקל ועיצוב חדשני, ה"שמועה המלומדת" מדברת על 212 כ"ס למפלץ.

משפחת הברוטאלה קיבלה חיזוקים רבים מאז הוצגה לפני כשני עשורים, הצגת דגם ה-800, דגם ה-RR, ה-675, והתת-משפחה – דראגסטר, אבל הדגם הגדול מרובע הצילינדרים "נאלץ להסתפק" בעיקר בהגדלת נפח המנוע.

בעוד 3 ימים תפתח תערוכת מילאנו ונדע בדיוק במה התחדש הברוטאלה.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2