fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

ימאהה 2018: ה-Niken התלת המהפכני למכירה השנה ועוד דגמים נוספים

ימאהה 2018: ה-Niken התלת המהפכני למכירה השנה ועוד דגמים נוספים

גיא בן ברק

צילום: יצרן

זה אמיתי, הניקן מגיע לשווקים השנה. האופנוע המלא הראשון עם שני גלגלים קדמיים, שילוב של ממדי אופנוע כמעט עם יציבות והיגוי של מכונית כמעט, תוך השכבה מלאה של אופנוע לא כמעט. עידן חדש של בטיחות, אפשרויות לרוכבות ולרוכבים מתחילים, ובמקביל יקום חדש לרוכבים ספורטיביים, ובאמצע עמך, מוסדות ממשלתיים ורשויות שכיום מתניידות כולן על קטנועי תלת. כמה זמן יחלוף בטרם נראה ניקנים משטרתיים בעולם ואצלנו…

"רק תרכבו עליו" מבקש רוסי הערב באירוע החשיפה העולמי של דגמי 2018 של ימאהה, המועבר שעה וחצי לא תמיד מעניינת בלשון המעטה, בשידור חי בפייסבוק. אבל הרגעים המשעממים נעלמים כאשר רוסי מדבר על הרכיבה בניקן החדש, ומי כמו הגדול מכולם יודע שהרכיבה על ניקן היא משהוא חדש לגמרי, ובדרך טובה. אם חוויית הרכיבה על קטנוע תלת פתחה אפשרויות חדשות והצליחה בענק, הרי שכאן הרעיון מוגדל לאופנוע מלא, על מהירויותיו ותחושותיו. מנוע הטרייסר 900 עבר שינויים להתאמה לתלת הכבד יותר, רוסי מספר שהוא מספק את אותן תחושות קלילות בתאוצה כמו הטרייסר, הגלגלים הקדמיים "15, לשם ההשוואה נגיד כי הם גדולים בקטרם ב-2 אינץ' מזוג הקדמיים של הפיאג'יו MP3, והאחורי "17, קוטר של אופנוע, לניקן אלקטרוניקה עדכנית כולל קוויק שיפטר.

וליתר חידושי ימאהה ל-2018

מכירות העירומים ממשפחת ה-MT מגיעות השנה לכמעט 170,000 יחידות, עליה של עשרות אחוזים יחסית לשנה שעברה, אין פלא שימאהה ממשיכה לסחוט את הלימון, עם גרסאות חדשות לטריפל ולטווין.

 

 

MT07 חדש

ארבע שנים להצגת משפחת הטווין MT ומגיע דגם חדש. קל יהיה לזהות אותו הוא נראה חדש ומושך, העיצוב צנום אבל בעל נוכחות, פנס חדש, מושב, כאשר הבסיס המכאני לא משתנה למעט עדכונים למזלג.

 

 

MT09 SP

גרסת קצה של הטריפל בשנה הרביעית למשפחה העירומה והמאוד מאוד מצליחה, עיצוב וצביעה ייחודיים, במכאניקה המיתלים של אוהלינס, כולל מזלג מתכוון. MT07 אף הוא זוכה לתוספת.

 

TRACER 900 GT

ספורט תיור גדל למקום השני במכירות ימאהה לכ-64,000 יחידות, כאשר הטרייסר 900 מוביל את המכירות בהפרש עצום, אופנוע חדש מוצג ל-2018, גרסת טרייסר 900 מעוצבת חדש ושינוי בארגונומיה, שילדה שונה עם זרוע אחורית חדשה. גרסת ה-GT מיגון מזג אוויר עם פלסטיקה מלאה, בחלק הקדמי, מזוודות קופקטיות ומושבים מרווחים. בולם אחורי מתכוון בקלות להתאים למשקל, אלקטרוניקה עם קוויק שיפטר, ואבזור תיור כולל חימום ידיות כידון.

 

 

Tenere 700 אב טיפוס

שילוב של מנוע ה-MT07 טווין בעיצוב WR450 ראלי, בשנה שעברה הוצג קונספט והשנה עולה שלב אך עדיין לא בגרסת ייצור אשר תהיה רק ב-2019. הטנרה החדש חוזר לשורשים הקרביים יותר של המשפחה ויהיה בעל יכולת שטח לא מבוטלת. בחשיפת האופנוע הערב ימאהה מאפשרת לעצמה לקיים מבחנים גלויים בעולם בלי להסוות את האופנוע וכו'.

 

 

סופר טנרה 1200 אדוונצ'ר רייד

גרסה מאובזרת מלא כולל מגנים, חיפויי קרבון בצדדים, כול יעודו לטיולים מאתגרים, מכוונת ישירות לב.מ.וו GS אדוונצ'ר, ונראה מגודל יותר מכול ימאהה לפניו. מיועדת לדרוס כול דרך משובשת עם מיתלים אלקטרוניים, ומוגנת מזג אוויר עם משקף ענק..

 

גראז' העתיד החשמלי של ימאהה

אפס קצהו בהשוואה לעתידנות שהוצגה בטוקיו, כאן ימאהה מראה רק בוידאו מכונית משכיבה, אופניים חשמליים, טנדר עתידני והמוטובוט שמאיץ, בולם ופונה ומגיע ל-240 קמ"ש.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל