מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
לרט
סטפן
רפידו
לרט
KTM עליון קוביה
KTM שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
רוית דדוש עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אייפקס
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
הארלי שמאל
ברקום שמאל
מתלה לקסדה

ימאהה מציגה: טנרה 700 עם 72 כ"ס, יצור סדרתי ב-2019

ימאהה מציגה: טנרה 700 עם 72 כ"ס, יצור סדרתי ב-2019

אסף לביא

צילום: יצרן

אנחנו הולכים לקפוץ כמה שנים אחורה וקדימה, תעקבו בבקשה: ב-2016 הציגה ימאהה את ה-T7, קונספט של אופנוע אדוונצ'ר עם יכולות שטח גבוהות ומנוע MT-07, ב-2017 יצא האבטיפוס, כשהוא מתחיל ניסויים מתועדים ומטייל בכל העולם, היום – סוף 2018 – מציגה ימאהה את הטנרה 700 הסדרתי, שמאוד דומה לקונספט, ובתורו גם לאבטיפוס, שיחל שיווק באירופה ב-2019 ובארהב ב-2020 כדגם 2021. עד כאן הקפיצה בין השנים.

נעבור לנתונים, תחילה אלו שלא נחשפו – מחיר, משקל, טווח נסיעה זווית היגוי, מפסע, מידות אורך, רוחב וגובה. אלו יוצגו במועד יותר קרוב להשקתו, אותנו בעיקר מדאיגה אי חשיפת נתון המשקל שיכול להיות שיהיה יותר גבוה מהערכות, למרות הבטחת ימאהה לכ-205 ק"ג משקל רטוב

הנתונים שכן פורסמו – מנוע ה-CP2 מוציא 72 כ"ס ומספק מומנט רב כבר בסל"ד ביניים, מקדימה מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ עם מהלך של 210 מ"מ ואפשרויות כיוונון מלא, מאחור בולם יחיד עם מהלך של 200 מ"מ, כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה. על הגלגל הקדמי מופקדים זוג דיסקים בקוטר 282 מ"מ, מאחור דיסק בקוטר 245 מ"מ, מערכת ABS ניתנת לניתוק. מידות הצמיגים עומדות על 90/90-21 מקדימה ו-150/70-18 מאחור. האופנוע יגיע עם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR. גובה המושב 878 מ"מ, בסיס הגלגלים עומד על 1,590 מ"מ, מרווח גחון מקסימלי (עם מתלים פתוחים לגמרי) 241 מ"מ. מיכל דלק בנפח 15.8 ליטר.

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2