מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
קריפטונייט
תמוז
לרט
פרפקט קוביה שמאל
מוטוליין עפולה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
KTM עליון קוביה
לרט
ברקום שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטומפ

ימאהה חושפת MT-125 החדש

ימאהה חושפת MT-125 החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

העולם שייך לצעירים ובימאהה מוודאים שהעולם הזה ייראה ממש טוב. אחרי שחשפה את ה-MT-03 החדש הגיע תורו של האח הצעיר. אז מה חדש? המראה, לפני הכל. ה-125 מקבל עיצוב חדש הדומה לשאר דגמי המשפחה הכולל פנס קדמי בעל מראה קרבי ובכך גם הוא בדומה ל-MT-03 החדש, מיישר קו עם העיצוב בנוסח "Dark Side Of Japan" שימאהה יצרה בעבור משפחת ה-MT ושמאפיין גם את הדגמים הגדולים. 

גם המנוע זוכה לשינויים משלו, הנדרשים בעקבות תקנות יורו 5 שנכנסו כבר לתוקפן. מדובר באותו מנוע סינגל 125 סמ"ק מקורר נוזל אך בגרסה משודרגת, עם תזמון שסתומים משתנה (VVA) שאמור לסייע בין השאר לפעולת מנוע חלקה יותר, ובכך לתרום לרכיבה נעימה יותר. יש גם סליפר קלאץ' שאחד מתפקידיו הוא להנעים את פעולת העברת ההילוכים. ההספק נשאר כשהיה, עם 14.7 כ"ס שמושגים ב-9,000 סל"ד. ה-MT-125 החדש הוא אופנוע קצת גדול יותר, אך עם זאת שומר על משקל של 139 ק"ג. 

בשונה מה-MT-03 שמקבל מתלים חדשים, בדגם ה-125 מדובר באותו מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ. עוד מקבל ה-MT הקטן צמיג אחורי רחב יותר, דיסק בלימה גדול יותר וקליפר משודרג מקדימה, מסך תצוגה משודרג לטובת קהל היעד הצעיר של האופנוע (לא במקרה מתחיל הסרטון הרשמי בנער צעיר בעיצומו של משחק וידאו מרתק) ועוד. 

קיבולת מיכל הדלק יורדת ל-10 ליטרים אך עם מערכת ABS, התאמה לרישיון A2 ולוק מהמם, אין סיבה שה-MT-125 הזה לא ישבה את לבבות הצעירים. מחיר ותאריך הגעה לישראל עדיין אין והאופנוע אמור להיות מוצג בצורה רשמית בתערוכת מילאנו הקרובה. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל