מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
שרקו
תמוז
רפידו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
1 על 1
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
רוית דדוש עליון
סטפן
KTM שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
HJC
ברקום שמאל
מתלה לקסדה

ימאהה חושפת MT-125 החדש

ימאהה חושפת MT-125 החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

העולם שייך לצעירים ובימאהה מוודאים שהעולם הזה ייראה ממש טוב. אחרי שחשפה את ה-MT-03 החדש הגיע תורו של האח הצעיר. אז מה חדש? המראה, לפני הכל. ה-125 מקבל עיצוב חדש הדומה לשאר דגמי המשפחה הכולל פנס קדמי בעל מראה קרבי ובכך גם הוא בדומה ל-MT-03 החדש, מיישר קו עם העיצוב בנוסח "Dark Side Of Japan" שימאהה יצרה בעבור משפחת ה-MT ושמאפיין גם את הדגמים הגדולים. 

גם המנוע זוכה לשינויים משלו, הנדרשים בעקבות תקנות יורו 5 שנכנסו כבר לתוקפן. מדובר באותו מנוע סינגל 125 סמ"ק מקורר נוזל אך בגרסה משודרגת, עם תזמון שסתומים משתנה (VVA) שאמור לסייע בין השאר לפעולת מנוע חלקה יותר, ובכך לתרום לרכיבה נעימה יותר. יש גם סליפר קלאץ' שאחד מתפקידיו הוא להנעים את פעולת העברת ההילוכים. ההספק נשאר כשהיה, עם 14.7 כ"ס שמושגים ב-9,000 סל"ד. ה-MT-125 החדש הוא אופנוע קצת גדול יותר, אך עם זאת שומר על משקל של 139 ק"ג. 

בשונה מה-MT-03 שמקבל מתלים חדשים, בדגם ה-125 מדובר באותו מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ. עוד מקבל ה-MT הקטן צמיג אחורי רחב יותר, דיסק בלימה גדול יותר וקליפר משודרג מקדימה, מסך תצוגה משודרג לטובת קהל היעד הצעיר של האופנוע (לא במקרה מתחיל הסרטון הרשמי בנער צעיר בעיצומו של משחק וידאו מרתק) ועוד. 

קיבולת מיכל הדלק יורדת ל-10 ליטרים אך עם מערכת ABS, התאמה לרישיון A2 ולוק מהמם, אין סיבה שה-MT-125 הזה לא ישבה את לבבות הצעירים. מחיר ותאריך הגעה לישראל עדיין אין והאופנוע אמור להיות מוצג בצורה רשמית בתערוכת מילאנו הקרובה. 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2