fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

יבואנית הרכב UMI החלה בשיווק קטנועי NIU

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הסגמנט הדו-גלגלי החשמלי בישראל מתחזק, והשבוע התבשרנו על הגעה של מותג נוסף, NIU, שאחריו אנו עוקבים כבר לא מעט זמן. מי שמביאה את NIU לישראל היא חברת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק, איסוזו וביואיק לישראל והיבואנית של מוצרי סגוואי-ניינבוט, דרך חברת הבת UME. לאחרונה הציגו NIU שני כלים חשמליים חדשים, האחד אופנוע נייקד עם סוללות נשלפות והשני קטנוע תלת-גלגלי עם מנגנון חנייה אוטומטית, אלו יצטרפו בהמשך לדגמי הקטנועים של החברה. לארץ מגיע בתור התחלה דגם אחד בלבד – NQi GT שמו, שמאובזר, כמו שאר הדגמים של NIU, בלא מעט פיצ'רים טכנלוגיים מתקדמים. כך לדוגמא תמצאו כאן אפליקציה ייעודית שעובדת בסנכרון עם מסך ה-TFT הצבעוני של הקטנוע וכוללת מערכת איתור לקטנוע ובקרה למניעת גניבות (תתקבל התראה בנייד על כל תזוזה של הכלי) ועוד פיצ'רים מגניבים כמו תיעוד היסטוריית הרכיבה, מעקב אחרי טיפולים, עדכוני תוכנה ועוד.

ה-NQi GT מצויד במנוע חשמלי 3000W של בוש שנמצא בגלגל האחורי ומביא את הקטנוע החשמלי למהירות מרבית של כ-70 קמ"ש במצב Sport. עוד שני מצבי רכיבה זמינים כאן; Dynamic ו-E-SAVE, מצב חסכוני בו ישיג הקטנוע טווח רכיבה של כ-170 ק"מ – כך על פי הצהרת החברה. צמד סוללות ליתיום-יון נשלפות של פנסוניק, ששוקלות יחד כ-11 ק"ג ובחברה טוענים לאורך חיים של כ-5 שנים. זמן הטעינה לקבלת טווח של כ-100 ק"מ יארך כ-3.5 שעות.

כיאה לכלי שמקביל לקטנוע בנפח 50 סמ"ק, ה-NQi GT מציע עיצוב עירוני, צעיר ומודרני. יש כאן מערכת בלימה משולבת, תאורת LED היקפית, בקרת שיוט המופעלת מהכידון, גלגלי "12, והמושב נמוך ועומד על מרחק של 790 מ"מ מהרצפה.

את הקטנוע החשמלי של NIU ניתן לראות בינתיים רק באולם התצוגה של UME בצפון תל אביב, מחירים ופרטים רשמיים עוד לא נחשפו.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובה אחת ל יבואנית הרכב UMI החלה בשיווק קטנועי NIU

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל