fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

טריומף ספיד טריפל חדש נצפה במבחנים

טריומף ספיד טריפל חדש נצפה במבחנים

אסף לביא

צילום: ריגול

21 שנים אחרי שהוצג לראשונה ו-4 שנים מאז השדרוג המקיף האחרון, הנייקד הגדול של טריומף, הספיד טריפל, ישודרג ויגדל בנפחו ל-1,160 סמ"ק. תקן האירו5 שנושף מעבר לפינה מכריח את היצרנים לעדכן חלק נרחב מאופנועיהם, כעת נחשפות תמונות של טריומף ספיד טריפל חדש, שיתאים לתקן המחמיר, במהלך מבחנים לקראת ייצור.

מהתמונות ניתן לראות מתיחת פנים מקיפה עם צמד פנסים בעיצוב "כועס" יותר, עם זנב חדש וחד יותר שמעניקים לאופנוע צללית ספורטיבית ואגרסיבית יותר שדומה לזאת של הסטריט טריפל RS. השלדה גם כן עודכנה טיפה כדי לאכסן את המנוע החדש, החרב התחתונה מעוצבת מחדש, עם אגזוז 3 ל-1 חדש וקצר יותר שמקום צמד אגזוזים עבים לצידי מושב המורכב, ובנוסף הותקנו מזלג קדמי חדש וזרוע אחורית חד-צידית חדשה.

הדבר הבולט ביותר בתמונות הוא המנוע החדש, שמעוצב שונה מאוד ממנוע ה-1050 הנוכחי, זה הוא כנראה מנוע ה-1160 החדש שעליו השמועות מדברות זמן רב. זירת ההיפר-נייקדים מתחממת וההספקים עולים, כשחלקם נמצאים צפונה מה-200 כ"ס, הספיד טריפל הנוכחי עם כ-150 כ"ס לא יכול להתחרות בזה.

האופנוע צפוי להיחשף בגרסת יצור סדרתי בקרוב, לפני סוף השנה – בערך באותו הזמן שאמור להגיע המותג הבריטי לישראל.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל