fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

טורבו-קרוזר: קוואסאקי ולקן H2 בדרך?

טורבו-קרוזר: קוואסאקי ולקן H2 בדרך?

אסף לביא

ב-2015 נפלה פצצה מוגדשת על עולם האופנועים – קוואסאקי חשפה את ה-H2R, אופנוע מסלול היפר-ספורט עם סופרצ'רגר, 326 כ"ס ועיצוב יוצא דופן וקיצוני, עוד באותה השנה הוצגה גרסת הכביש הציבורי של הדגם, ה-H2 "שמתספק" ב-228 כ"ס ומחליף את חליפת הקרבון באחת מפלסטיק. מתוך ה-H2 נולדה משפחה, ב-2018 מצטרף למשפחה דגם ספורט-תיור על אותו הבסיס, ה-H2 SX וגרסת הקצה שלו, ה-H2 SX SE, הרבה אותיות להרבה אופנוע. בשנה שעברה קוואסאקי חושפת את הדגם הבא במשפחה – ה-Z H2, נייקד מוגדש וכוחני שמתחרה ב-KTM סופר-דיוק, אפריליה טואנו V4 והסטריטפייטר V4 של דוקאטי.

לפי דיווחים שונים, נראה שהשלב הבא ב-"פרויקט ההגדשה" של היצרן היפני הוא פוואר-קרוזר עצבני, Vulcan H2, שיתחרה ישירות בטריומף רוקט 3.

השמועות האלו מגיעות לאחר שקוואסאקי הצהירו שבכוונתם לעדכן את כל משפחת הוולקן בקרוב מאוד, זה בשילוב דיווחים של אתרים ביפן ועוד מקומות במזרח שקוואסאקי עובדת על פאוור-קרוזר, כמו זה של Moto Rival ההודי שאחראי על התמונה בראש הכתבה, גורמים לנו להאמין שאופנוע כזה נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים.

יכול מאוד להיות שהשלב הבא בפיתוח משפחת ה-H2, אחרי פאוור-קרוזר, יהיה אדוונצ'ר גדול ועוצמתי – אולי ורסיס H2 – שישפר את מעמדה של קוואסאקי בשוק האדוונצ'רים העולמי, יחד עם ה-KLX700 שעל פי השמועות גם יצטרף גם הוא בקרוב לליין האופנועים של היצרן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל