fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

טוקיו 2019: דגמים חדשים לסוזוקי

טוקיו 2019: דגמים חדשים לסוזוקי

אביעד רייס

צילום: יצרן

תערוכת טוקיו מתקרבת, ואחרי שסקרנו את הדגמים המעניינים שתציג ימאהה, הגיע הזמן לבדוק מה מתכננים לנו בסוזוקי. ובכן – הרבה פחות דגמים, והרבה פחות חשמל – בסוזוקי נשארים צנועים, אולי שומרים את הכוחות לתערוכת מילאנו. 

סוזוקי Gixxer 250 SF 

סוזוקי מציגה ג'יקסר 250 חדש עם מנוע סינגל 4 פעימות חדש, מוזרק דלק ובעל SOCS – מערכת קירור השמן של סוזוקי. האופנוע משווק למעשה כבר בהודו, וכעת יוצג בצורה רשמית גם לשאר העולם. בגזרת הביצועים, מפיק הסוזוקי הקטן כ-26 כ"ס שיהיו זמינים ב-9,000 סל"ד, וכ-2.5 קג"מ שיהיו זמינים ב-7,500 סל"ד. 

מקדימה מציע ה-SF מתלה טלסקופי רגיל, ודיסק קדמי גדול בקוטר 300 מ"מ. צמד הגלגלים מגיעים במידות 17". גובה המושב עומד על 800 מ"מ נוחים, והמשקל הרטוב המוצהר על 161 ק"ג. מיכל הדלק די גדול, ובעל קיבולת של 12 ליטר. 

מעבר לעיצוב הספורטיבי, מציידת סוזוקי את הג'יקסר SF בדוד פליטה עם יציאה כפולה, לוח תצוגה דיגיטלי, מחרשה לגלגל האחורי, מערכת ABS בעלת שני ערוצים ועוד. ה-250 SF יהיה זמין בצביעות חלקות וגם בצביעת מוטוGP. 

סוזוקי Gixxer SF 250 MotoGP

בארבע השנים האחרונות, מריצים בסוזוקי הודו ליגת מרוצים מוצלחת מאד, Gixxer Cup שמה. בליגה רוכבים על אופנוע אחד בלבד – גרסת מרוצים של הדגם הסדרתי, ה-ג'יקסר 125 SF. לכבוד 2019, חושפים בסוזוקי את האח הגדול – גרסת Moto GP קרבית גם לדגם ה-250, שנוצרה אך ורק לטובת הליגה. מעל הכל, המטרה הראשונה של סוזוקי בקיום הליגה היא כמובן שיווק הפוטנציאל של דגמי ה-SF, כאשר רפליקות המרוצים לא עוברות כמעט שום שינוי משמעותי, למעט החלפת מערכת הפליטה – מהלך שחוסך כ-5 ק"ג. המטרה השנייה – הנגשת הספורט המוטורי לכמה שיותר רוכבים – ובאמת ניתן לראות מגוון גדול מאד של רוכבים ורוכבות מכל הגילאים ורמות הרכיבה. 

סוזוקי Gixxer 250

דגם חדש נוסף שמקבל את השם ג'יקסר, אך למעשה מדובר בדגם נייקד. מבחינת הנתונים הטכניים, שני הדגמים זהים כמעט לחלוטין – למעט המשקל שבדגם זה יורד ל-156 ק"ג. העיצוב כמובן שונה לחלוטין, עם תנוחת רכיבה גבוהה יותר ואבזור שונה כמו מגיני ידיים, מיגוני מנוע וגחון שזמינים בדגם זה. 

בינתיים רק בהודו – האם בקרוב בישראל? נחכה ונראה.

גלריה

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

  • Gixxer Cup

2 תגובות ל טוקיו 2019: דגמים חדשים לסוזוקי

  1. הודו…. מובן…. כמה מכוערת הכנף על הגלגל האחורי. 🙂 אוי טאטטטטטטא. HELP.

  2. תכלס לא חידשו כלום בסוזוקי, כבר חודשים שהאופנועים האלו נוסעים בהודו. נראה לי שבסוזוקי נכנסו לתרדמת חורף!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל