מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש: CFMOTO מציגה את ה-250SR
אסף לביא
צילום: יצרן
ליין המוצרים של CF מוטו גדל ולדגמי ה-NK (נייקד), GT (ספורט-טורינג) וה-MT (אדוונצ'ר-טורינג) מצטרף ה-250SR (כשה-SR מייצג Sport Racing), אופנוע ספורטיבי קטן בנפח 250 סמ"ק שמבוסס על ה-250NK.
ה-250SR הוא דגם חדש שני שמציגה CF מוטו, אחרי שחשפה בסוף השנה שעברה אופנוע קלאסי בסגנון הדוקאטי סקרמבלר בנפח 700 ו-650 סמ"ק, ה-700CL-X מוצע בשלוש גרסאות – ספורט, הריטאג' ואדוונצ'ר – שנבדלות ביניהן בחלקי מעטפת, צביעה וגלגלים.
את ה-250SR החדש ראינו בצילומי ריגול ודגמי קונספט עוד בסוף 2019, CF מוטו עוד לא נכנסה לתחום הספורטיבי וכצפוי היא מתחילה מתחתית הקטגוריה עם דגם 250 סמ"ק – כשהוא ישווק גם בגרסת 300 סמ"ק בשווקים שיחפצו בכך.
מנוע ה-250 סמ"ק מייצר בגרסה הזאת 28 כ"ס ב-9,750 סל"ד, 2.2 קג"מ ב-7,500 סל"ד והוא מצוייד בסליפר קלאץ'. תנוחת הרכיבה ספורטיבית והמושב בגובה 780 מ"מ מהקרקע, בסיס הגלגלים עומד על 1,360 מ"מ, משקלו הרטוב של ה-250SR מסתכם ב-165 ק"ג כולל 12 ליטר דלק. מקדימה מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ ובולם יחיד מאחור, דיסק יחיד מקדימה בקוטר 300 מ"מ, דיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור ומערכת ABS אחראים על הבלימה. בצד הטכנולוגי תמצאו מסך TFT, תאורת LED ושני מצבי רכיבה – ספורט ואקו, כמו ב-250NK.
עיצובו של ה-SR ספורטיבי למהדרין עם פיירינג מלא וסכמות צביעה צבעוניות במיוחד. הערכות מחיר ממקמות את האופנוע באזור ה-26,000 ₪ אם יגיע לישראל ואם יגיע בנפח הזה ולא בגרסת 300 סמ"ק.
ה-250SR מתמודד מול אופנועים ספורטיביים באותו הנפח שמשווקים במזרח, כמו הג'יקסר 250, ימאהה R25, קאוואסאקי נינג'ה 250 ועוד. לפי הרבה מקורות ברשת נראה שה-SR יהיה ההתחלה של משפחת דגמים ספורטיביים, כשבהמשך יגיעו ה-400, ה-650 ואולי גם נפחים גדולים יותר.
נראה אופנוע חמוד, וטוב שהגיעה תחרות.
רק איפה שמו את הכסא של המורכב? בשמייייייים. 🙂