fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

חדש: CFMOTO מציגה את ה-250SR

חדש: CFMOTO מציגה את ה-250SR

אסף לביא

צילום: יצרן

ליין המוצרים של CF מוטו גדל ולדגמי ה-NK (נייקד), GT (ספורט-טורינג) וה-MT (אדוונצ'ר-טורינג) מצטרף ה-250SR (כשה-SR מייצג Sport Racing), אופנוע ספורטיבי קטן בנפח 250 סמ"ק שמבוסס על ה-250NK.

ה-250SR הוא דגם חדש שני שמציגה CF מוטו, אחרי שחשפה בסוף השנה שעברה אופנוע קלאסי בסגנון הדוקאטי סקרמבלר בנפח 700 ו-650 סמ"ק, ה-700CL-X מוצע בשלוש גרסאות – ספורט, הריטאג' ואדוונצ'ר – שנבדלות ביניהן בחלקי מעטפת, צביעה וגלגלים.

סדרת ה-700CL-X מימין לשמאל: הריטאג', ספורט ואדוונצ'ר.

את ה-250SR החדש ראינו בצילומי ריגול ודגמי קונספט עוד בסוף 2019, CF מוטו עוד לא נכנסה לתחום הספורטיבי וכצפוי היא מתחילה מתחתית הקטגוריה עם דגם 250 סמ"ק – כשהוא ישווק גם בגרסת 300 סמ"ק בשווקים שיחפצו בכך.

מנוע ה-250 סמ"ק מייצר בגרסה הזאת 28 כ"ס ב-9,750 סל"ד, 2.2 קג"מ ב-7,500 סל"ד והוא מצוייד בסליפר קלאץ'. תנוחת הרכיבה ספורטיבית והמושב בגובה 780 מ"מ מהקרקע, בסיס הגלגלים עומד על 1,360 מ"מ, משקלו הרטוב של ה-250SR מסתכם ב-165 ק"ג כולל 12 ליטר דלק. מקדימה מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ ובולם יחיד מאחור, דיסק יחיד מקדימה בקוטר 300 מ"מ, דיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור ומערכת ABS אחראים על הבלימה. בצד הטכנולוגי תמצאו מסך TFT, תאורת LED ושני מצבי רכיבה – ספורט ואקו, כמו ב-250NK.

תנוחת הרכיבה ספורטיבית יותר מבדגמים מקבילים.

עיצובו של ה-SR ספורטיבי למהדרין עם פיירינג מלא וסכמות צביעה צבעוניות במיוחד. הערכות מחיר ממקמות את האופנוע באזור ה-26,000 ₪ אם יגיע לישראל ואם יגיע בנפח הזה ולא בגרסת 300 סמ"ק.

ה-250SR מתמודד מול אופנועים ספורטיביים באותו הנפח שמשווקים במזרח, כמו הג'יקסר 250, ימאהה R25, קאוואסאקי נינג'ה 250 ועוד. לפי הרבה מקורות ברשת נראה שה-SR יהיה ההתחלה של משפחת דגמים ספורטיביים, כשבהמשך יגיעו ה-400, ה-650 ואולי גם נפחים גדולים יותר.

תגובה אחת ל חדש: CFMOTO מציגה את ה-250SR

  1. נראה אופנוע חמוד, וטוב שהגיעה תחרות.
    רק איפה שמו את הכסא של המורכב? בשמייייייים. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל