מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
1 על 1
KTM שמאל
KTM עליון קוביה
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטומפ
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
HJC

חדש: CFMOTO מציגה את ה-250SR

חדש: CFMOTO מציגה את ה-250SR

אסף לביא

צילום: יצרן

ליין המוצרים של CF מוטו גדל ולדגמי ה-NK (נייקד), GT (ספורט-טורינג) וה-MT (אדוונצ'ר-טורינג) מצטרף ה-250SR (כשה-SR מייצג Sport Racing), אופנוע ספורטיבי קטן בנפח 250 סמ"ק שמבוסס על ה-250NK.

ה-250SR הוא דגם חדש שני שמציגה CF מוטו, אחרי שחשפה בסוף השנה שעברה אופנוע קלאסי בסגנון הדוקאטי סקרמבלר בנפח 700 ו-650 סמ"ק, ה-700CL-X מוצע בשלוש גרסאות – ספורט, הריטאג' ואדוונצ'ר – שנבדלות ביניהן בחלקי מעטפת, צביעה וגלגלים.

סדרת ה-700CL-X מימין לשמאל: הריטאג', ספורט ואדוונצ'ר.

את ה-250SR החדש ראינו בצילומי ריגול ודגמי קונספט עוד בסוף 2019, CF מוטו עוד לא נכנסה לתחום הספורטיבי וכצפוי היא מתחילה מתחתית הקטגוריה עם דגם 250 סמ"ק – כשהוא ישווק גם בגרסת 300 סמ"ק בשווקים שיחפצו בכך.

מנוע ה-250 סמ"ק מייצר בגרסה הזאת 28 כ"ס ב-9,750 סל"ד, 2.2 קג"מ ב-7,500 סל"ד והוא מצוייד בסליפר קלאץ'. תנוחת הרכיבה ספורטיבית והמושב בגובה 780 מ"מ מהקרקע, בסיס הגלגלים עומד על 1,360 מ"מ, משקלו הרטוב של ה-250SR מסתכם ב-165 ק"ג כולל 12 ליטר דלק. מקדימה מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ ובולם יחיד מאחור, דיסק יחיד מקדימה בקוטר 300 מ"מ, דיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור ומערכת ABS אחראים על הבלימה. בצד הטכנולוגי תמצאו מסך TFT, תאורת LED ושני מצבי רכיבה – ספורט ואקו, כמו ב-250NK.

תנוחת הרכיבה ספורטיבית יותר מבדגמים מקבילים.

עיצובו של ה-SR ספורטיבי למהדרין עם פיירינג מלא וסכמות צביעה צבעוניות במיוחד. הערכות מחיר ממקמות את האופנוע באזור ה-26,000 ₪ אם יגיע לישראל ואם יגיע בנפח הזה ולא בגרסת 300 סמ"ק.

ה-250SR מתמודד מול אופנועים ספורטיביים באותו הנפח שמשווקים במזרח, כמו הג'יקסר 250, ימאהה R25, קאוואסאקי נינג'ה 250 ועוד. לפי הרבה מקורות ברשת נראה שה-SR יהיה ההתחלה של משפחת דגמים ספורטיביים, כשבהמשך יגיעו ה-400, ה-650 ואולי גם נפחים גדולים יותר.

תגובה אחת ל חדש: CFMOTO מציגה את ה-250SR

  1. נראה אופנוע חמוד, וטוב שהגיעה תחרות.
    רק איפה שמו את הכסא של המורכב? בשמייייייים. 🙂

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2