fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
MV קוביה

חדש בישראל: KTM דיוק 890R 'סופר-סקלפל'

חדש בישראל: KTM דיוק 890R 'סופר-סקלפל'

אסף לביא

צילום: יצרן

חברת ד.ל.ב מוטוספורט משיקה היום את הדיוק 890R, הנייקד העוצמתי של של היצרן האוסטרי שנחשף בסוף השנה שעברה כשדרוג לדיוק 790, אופנוע שזכה לביקורות מצוינות ואף בתואר אופנוע השנה של מגזין מוטו לשנת 2018. הדיוק 790 ממשיך שיווקו ומקבל מחיר חדש שיעמוד כעת על 69,990 ₪ במקום 80,205 ₪ ומוצע לראשונה גם ברישוי A1 מוגבל הספק, בנוסף גם הדיוק 390 מקבל עדכון במחיר ל-29,990 ₪.

הדיוק 890R מהווה גרסת ביצועים משודרגת ל-790, עם מנוע מוגדל, הספק משופר, בולמי WP APEX מתכווננים מלא, מערכת בלמים משודרגת ועוד. מחירו עומד על 79,900 ₪ לתקופת ההשקה. בהשקתו של הדיוק 790 אנשי KTM קראו לו 'סקלפל', כלומר – סכין מנתחים, ל-890R הם קוראים סופר-סקלפל, הצהרת כוונות רצינית.

מנוע ה-LC8c מוגדל מ-799 ל-890 סמ"ק ע"י הגדלת הקדח מ-88 ל-90.7 מ"מ והארכת מהלך הבוכנה מ-65.7 ל-68.8 מ"מ, עוד שינויים – העלאת יחס הדחיסה מ-12.7:1 ל-13.5:1, הגדלת שסתומי היניקה והפליטה ב-1 מ"מ, ל-37 ו-30 מ"מ בהתאמה. פרופיל אגרסיבי יותר של גל הזיזים, העלאת 20% במסה של הקראנק כדי ליצור מנוע מאוזן יותר, בוכנות קלות יותר, טלטלים מעוצבים מחדש וגל איזון חדש, בנוסף שופרה יניקת האוויר ע"י לועות מקוצרים, גופי מצערת חדשים וחיישנים חדשים. הספקו של הדיוק 890R עומד על 121 כ"ס ב-9,250 סל"ד ו-10.1 קג"מ ב-7,750 סל"ד לעומת 105 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-8.6 קג"מ ב-8,000 סל"ד של הדיוק 790.

מבחינת אלקטרוניקה עומד הדיוק 890R בטופ של הקטגוריה עם קורנרינג ABS, בקרת אחיזה עם IMU המודד 6 צירים כולל סחיפה, בקרת ווילי, 3 מצבי רכיבה, מצמד מחליק ומסך TFT. כאופציה מוצעים קוויקשיפטר למעלה ולמטה, חבילת Track המגדילה את השליטה על הבקרות ומערכת MSR לשליטה בבלימת מנוע.

השיפור הגדול ביותר בדיוק 890R לעומת ה-790 נמצא במתלים – נקודה שספגה ביקורת בדגם ה-790 – כאן מותקנים בולמי APEX מתוצרת WP, בעלי אותו מהלך אך ניתנים לכיוון מלא, בניגוד לאלו של ה-790. ה-890 גובה יותר ב-15 מ"מ, הכידון נמוך ורחוק יותר, הרגליות זזו אחורה ומעלה – מה שיוצר תנוחת רכיבה מעט יותר ספורטיבית. מעלכת הבלימה שודרגה עם זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה (לעומת 300 מ"מ ב-790) וקליפרים מונובלוק רדיאליים של ברמבו.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל