מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
שרקו
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
לרט
KTM שמאל
תמוז
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטומפ
לרט
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
HJC
הארלי שמאל

חדש בישראל: קימקו אקסייטינג 400S

חדש בישראל: קימקו אקסייטינג 400S

רון לב

צילום: יצרן

הדור החמישי של קטנוע הספורט-תיור של קימקו נוחת בישראל עם עיצוב חדש, משקף מתכוונן וגבוה יותר, תאורת לד, ABS ומנוע עם הספק מירבי של כ-35.4 כ"ס.

הדגם הקודם של האקסייטינג 400 הציב רף ביצועים גבוה, השנה קימקו מחליטים לשאוף גבוה אף יותר ולשפר אספקטים חשובים, עם דגש על ספורטיביות ונוחות. כל רכיבי השלדה השתפרו והוקשחו, מושבי הרוכב והמורכב שודרגו, לוח השעונים מקבל את מערכת ה-Noodoe המוכרת מאחיו הגדול, ה-AK550, המשקף גבוה יותר ובעל 5 מצבים שונים. ידיות מתכווננות, תאורת לד מקיפה, משענת גב גדולה יותר ותאי אחסון קדמיים ננעלים ובהם חיבור 12V. מחיר הקטנוע יעמוד על 38,000 ₪.

2 תגובות ל חדש בישראל: קימקו אקסייטינג 400S

  1. לא ראיתי אחד כזה על הכביש מהדגם הקודם.
    עשיתי עליו נסיעת מבחן.
    הרגיש לי גדול וגמלוני.
    במקום להמשיך עם אותו דבר משעמם ונדוש צריך שיצרן אחד יזעזע את השוק העייף הזה ויוציא קטנוע עם מנוע טריפל קל משקל 400 סמק שבאמת יתן בגז וירים ווילים בקלות ויעלה ל 12 אלף טור וישמע פיצוץ.
    אלו יהיו חדשות אמיתיות.
    אם קימקו יכולה לייצר מנועים לbmw 650 ולייצר אופנוע חשמלי שמגיע ל 200 תוך 7 שניות היא יכולה לעשות גם דבר כזה.

  2. וואלק תמיר…. איפה אתה ואיפה המציאות. קטנוע טריפל 400. טוב לא ביקשת v8.

    אתה רוצה לשמוע מה תהיה הבעיה האמיתית שלו בשוק? שיש לו תא מטען קטן מידי שבקושי מאכלס קסדה אחת… זה מה שמעניין את מי שקונה קטנוע בנפח הביניים 250-400. לא לאיזה סל"ד מגיע המנוע.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל