מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש בישראל: מוטוגוצי V85 TT
מערכת מוטו
צילום: יצרן
עופר אבניר החלה בשיווק האדוונצ'ר החדש של היצרנית האיטלקית, הכולל מנוע מקורר אוויר (!) בנפח 853 סמ"ק. המנוע בעל הספק של 80.2 כ"ס המושגים ב-7,750 סל"ד, ומומנט של 8.15 קג"מ המושגים ב-5,000 סל"ד. בנוסף, ישנם שלושה מצבי רכיבה: Road, Rain ו-Off Road, הנשלטים על ידי מצערת Ride by Wire חשמלית.
ל-TT מתלה קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ, בעל אפשרות כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה. הבולם האחורי, בעל מיכל נפרד, ממוקם בצידה הימני של הזרוע האחורית, הבנוייה במבנה א-סימטרי ומאפשר כיוון של עומס הקפיץ. ההינע האחורי הוא מסוג דרייב שאפט ולא שרשרת. מהלך מתלה מקדימה ומאחורה עומד על 170 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 210 מ"מ וגובה המושב על 835 מ"מ.
מערכת ה-ABS מתוצרת קונטיננטל, אליה מצטרפים צמד קליפרים רדיאליים מתוצרת ברמבו, בעלי ארבע בוכנות כל אחד וזוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה. הדיסק האחורי הינו בקוטר 260 מ"מ ונשלט על ידי קליפר בעל 2 בוכנות, גם הוא מתוצרת ברמבו.
בגזרת האבזור נמצא מסך תצוגה TFT צבעוני, דרכו ניתן לשלוט ולהתאים את מערכות הבקרה השונות באופנוע, ובתוך כך מערכת בקרת האחיזה, בקרת השיוט, ה-ABS ומפות ניהול המנוע. ל-V85 TT מגן גחון מאלומיניום, מגני ידיים ומשקף קדמי בגובה בינוני. רגליות ההילוכים והבלם ניתנות לכיוון. חישוקי הגלגלים מגיעים בקוטר 19" מלפנים ו-17" מאחור, ומגיעים עם צמיגי מצלר Tourance.
העיצוב שואב השראה מדגמי ה-V65 Baja וה-V75 Baja שהתחרו בראלי פאריז דקאר בשנים 1986-87. מחיר גרסת הבסיס של ה-V85TT יעמוד על 86,000 שקלים. ה-V85TT זמין בצביעות אדום, אפור וכחול.
דגם ה-Evocative
דגם עם שילוב צבעים ייחודי, כמו גם מושב בעל מראה של זמש הפוך, עם תפרים כפולים שכוללים לוגו מוטוגוצי רקום (ולא מודפס). צמיגי הגרסה המיוחדת זהים במידותיהם לאלו שבגרסה הרגילה, אך הם מתוצרת מישלן ומדגם Anakee Adventure. מחיר גרסת ה-Evocative של ה-V85TT כ- 88,000 שקלים. ה-V85TT Evocative זמין בצביעות אדום-צהוב-לבן ואדום-לבן-שחור.
86,000 לגוצי? מישהו התבלבל לגמרי….