fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

חדשות חמות: קאוואמוטה/בימוטאקי?

חדשות חמות: קאוואמוטה/בימוטאקי?

מערכת מוטו

צילום: יצרן

היום (יום ד') נתפרסמו שמועות שקאוואסאקי רכשה את בימוטה, ותודיע על כך בצורה רשמית בימים הקרובים. נכון להיום, שייך המותג האקזוטי האיטלקי לזוג יזמים משוויץ. בקרב האיטלקים – הכחשות, כשג'וזפה מורי, אחד מהאבות המייסדים של בימוטה, הצהיר כי "אין לו מידע מדויק על הנושא".

הפעם האחרונה שבימוטה הציגה אופנוע חדש, הייתה בשנת 2015, אז היה זה דגם ה-"Impeto" – אופנוע נייקד עם מנוע סופרצ'ארג של דוקאטי. דגם זה לא ממש הצליח להתרומם, כמו כל פעילותה של בימוטה בשנים האחרונות.

בימוטה קיימת בסה"כ משנות ה-70 ושמה של החברה הורכב משמות המשפחה של שלושת המייסדים – ואלריו ביאנצ'י, ג'יוזפה מורי, ומאסימו טאמבוריני. החברה התמחתה בעיקר בעיצוב אופנועים מיוחדים, כאשר המנועים נקנו מהיצרניות המוכרות, ובתוך כך הונדה, ימאהה, קאוואסאקי ועוד. בין הדגמים היותר מוכרים של חברת הבוטיק האיטלקית הקטנה, ניתן למצוא את ה-DB1 עם מנוע דוקאטי בנפח 750 סמ"ק ואת ה-YB4, שהיה מבוסס על הימאהה FZ750.

בימוטה ידעה לא מעט תהפוכות ב-20 השנים האחרונות, כאשר בתחילת שנות ה-2000 הגישה החברה בקשה לפשיטת רגל, וחזרה לפעילות בשנת 2003, אחרי שנקנתה. עשור לאחר מכן, נמכרה בימוטה שוב ונרכשה על ידי המשקיעים שמחזיקים בה גם כיום, מהם, על פי השמועות, רכשה את החברה קאוואסאקי. מה התוכניות של הענקית הירוקה לגבי המותג האיטלקי המיוחד אך די כושל? האם נראה אופנועים עם לב ירוק ועיצוב איטלקי ייחודי בקרוב? עדיין מוקדם להגיד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל