מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
שרקו
KTM שמאל
סטפן
לרט
רפידו
KTM עליון קוביה
רוית דדוש עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
הארלי שמאל
HJC

חדשות חמות: קאוואמוטה/בימוטאקי?

חדשות חמות: קאוואמוטה/בימוטאקי?

מערכת מוטו

צילום: יצרן

היום (יום ד') נתפרסמו שמועות שקאוואסאקי רכשה את בימוטה, ותודיע על כך בצורה רשמית בימים הקרובים. נכון להיום, שייך המותג האקזוטי האיטלקי לזוג יזמים משוויץ. בקרב האיטלקים – הכחשות, כשג'וזפה מורי, אחד מהאבות המייסדים של בימוטה, הצהיר כי "אין לו מידע מדויק על הנושא".

הפעם האחרונה שבימוטה הציגה אופנוע חדש, הייתה בשנת 2015, אז היה זה דגם ה-"Impeto" – אופנוע נייקד עם מנוע סופרצ'ארג של דוקאטי. דגם זה לא ממש הצליח להתרומם, כמו כל פעילותה של בימוטה בשנים האחרונות.

בימוטה קיימת בסה"כ משנות ה-70 ושמה של החברה הורכב משמות המשפחה של שלושת המייסדים – ואלריו ביאנצ'י, ג'יוזפה מורי, ומאסימו טאמבוריני. החברה התמחתה בעיקר בעיצוב אופנועים מיוחדים, כאשר המנועים נקנו מהיצרניות המוכרות, ובתוך כך הונדה, ימאהה, קאוואסאקי ועוד. בין הדגמים היותר מוכרים של חברת הבוטיק האיטלקית הקטנה, ניתן למצוא את ה-DB1 עם מנוע דוקאטי בנפח 750 סמ"ק ואת ה-YB4, שהיה מבוסס על הימאהה FZ750.

בימוטה ידעה לא מעט תהפוכות ב-20 השנים האחרונות, כאשר בתחילת שנות ה-2000 הגישה החברה בקשה לפשיטת רגל, וחזרה לפעילות בשנת 2003, אחרי שנקנתה. עשור לאחר מכן, נמכרה בימוטה שוב ונרכשה על ידי המשקיעים שמחזיקים בה גם כיום, מהם, על פי השמועות, רכשה את החברה קאוואסאקי. מה התוכניות של הענקית הירוקה לגבי המותג האיטלקי המיוחד אך די כושל? האם נראה אופנועים עם לב ירוק ועיצוב איטלקי ייחודי בקרוב? עדיין מוקדם להגיד.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2