fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

זירו: בקרוב שני דגמי שטח חדשים – FXE ו-DSR/X

זירו: בקרוב שני דגמי שטח חדשים – FXE ו-DSR/X

אסף לביא

צילום: יצרן

יצרנית האופנועים החשמליים זירו רושמת כסימן מסחרי שמות לשני דגמים עתידיים שיצטרפו לנייקד SR/F שכבר משווק בארץ והספורטיבי SR/S שמבוסס עליו והושק בעולם מוקדם יותר השנה.

יצרני אופנועים מסורתיים עדיין שומרים את ליין המוצרים שלהם פולט עשן ויונק בנזין בעוד הם מבינים שהעולם צועד אל עבר החשמל ואפילו מפתחים דגם חשמלי או שניים לעתיד הרחוק, לעומתם זירו האמריקאית מייצרת ליין דגמים רחב ומכובד עם 9 דגמים מרכזיים, החל מאופנוע השטח קל FX והסופרמוטו FXS, דרך הדו"ש DSR והנייקדים SR ו-SR/F ועד למצטרף האחרון למשפחה – ה-SR/S בעל הפיירינג שעוד לא הגיע לישראל; עם זאת, זירו מתכוונת להרחיב עוד יותר את המגוון עם שני דגמים נוספים, ששמותיהם נחשפו כשהיצרנית ביקשה לרשום אותם כסימן מסחרי.

ZERO-MOTORCYCLE-DSR-FX-2021-FXE-DSR/X

השם הראשון הוא ה-DSR/X, כשאנחנו יכולים להניח שמשמעות ה-X היא אקסטרים, כלומר דגם משופר ו"קיצוני" יותר לדו"ש DSR. השם השני שרושמת זירו הוא FXE, כאן משימת הניחוש הופכת מעט קשה יותר, אך אנחנו – יחד עם עוד מספר אתרים בעולם – מאמינים שמשמעות ה-E שצמודה לשמו של אופנוע השטח הקל FX מרמזת על אופנוע אנדורו שנוטה יותר לכיוון המקצועי מאשר אופנוע טיולים קל, אך זה, כאמור – ניחוש.

זירו מקפידה לשלוט בחשיפה בכל הנוגע לדגמים עתידיים שלה ובעבר שיחררה טיזרים ופרטים ראשונים על דגמים בסמוך לדליפות מידע, על כן, אנו מעריכים שבעקבות הפרסום זירו תשחרר בקרוב עוד פרטים על ה-DSR/X וה-FXE. שני האופנועים החדשים צפויים לצאת כדגמי 2021, אך מכיוון שתערוכות הרכב של סוף השנה בוטלו סביר להניח שחשיפתם תהייה מקוונת. נשוב ונעדכן.

עוד בנושא:
נחשף רשמית: זירו SR/S – גרסת פיירינג לנייקד הבכיר
השקה מקומית: אופנועי זירו
זירו FX 7.2 במבחן

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל