fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

וידאו: האופנוע של אסטון מרטין על המסלול לייצור

וידאו: האופנוע של אסטון מרטין על המסלול לייצור

אסף לביא

צילום: יצרן

ה-AMB 001 נבנה בסיס מנוע וי-טווין, ליטר, מתוצרת בראף-סופריור אליו מצמד מגדש טורבו שמביא את האופנוע להספק של 180 כ"ס. המנוע גם משמש גורם נושא עומס בשלדת האופנוע ועיצוב הכללי מאוד "אסטון-מרטיני" עם חיפויי קרבון שופעי קימורים. המתלה הקדמי הלא-קונבנציונלי מגיע גם הוא מאופנועי בראף.

האופנוע יוצא משערי מותג-העל הבריטי Brough Superior, שממקומם כיום דווקא בטולוז בצרפת ותחת הנהגתו של טיירי הנרייט, מי שעומד מאחורי עיצובים אייקוניים כמו אופנועי ווקסן, הבוקסר VB1, הקונספט 'בלו מרין' של אפריליה ועוד.

את ה-AMB 001 ראינו לראשונה בתערוכת מילאנו 2019 כשהוא מעוטר בתווית 001/100, האופנוע שהוצג דומה מאוד לזה שמגיע למבחן במסלול המרוצים פו-ארנוס, כשתמונה של עוד AMB 001 מציגה אופנוע שממוספר 002/100, ככל הנראה גם שני האופנועים האלו מועמדים לרכישה.

האופנוע ממש לא הולך להיות זול, תג מחיר של 100,000$ (לפני מסים בארה"ב) מעמיד אותו על כיותר ממיליון ש"ח במונחים ישראלים. 100 אופנועים ייגעו לייצור, ולמרות המיתוג תחת אסטון מרטין, כולם יצאו מהמפעל בטולוז, כשהאופנועים הראשונים יגיעו ללקוחות לפני סוף השנה.

מארק רייכמן, בכיר באסטון מרטין, אמר "כל הגורמים המעורבים בפרויקט הצליחו להתקדם מאוד עם פיתוח ה-AMB 001, למרות האתגרים שניצבים בפנינו. האופנוע המיוחד הזה, כמו מכוניות הכביש שלנו, הוא התוצאה של עיצוב מרהיב שמשתלב עם טכנולוגיה מודרנית ליצור אופנוע שכל אספן יתגאה בו. אנחנו מאושרים לראות כמה התקדמות נעשתה, על ומחוץ למסלול, ומחכים לרגע שיחל הייצור של המכונה המרהיבה הזאת".

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל