fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
סטפן

ה-RevONEX של קימקו יגיע למילאנו

ה-RevONEX של קימקו יגיע למילאנו

אביעד רייס

צילום: יח"צ

טיזר ששוחרר ליקום המקביל של הרשת בימים האחרונים יותר מרומז כי כלי חשמלי נוסף ל-SuperNEX עליו עובדת קימקו בשנים האחרונות, ה-RevONEX, קרוב לחשיפה. בסרטון שצולם בכמה ערים גדולות בעולם אמנם לא רואים ולו תמונה אחת של הכלי עצמו אך אם מתעמקים אפשר ללמוד ממנו דווקא הרבה: מספר אנשים שנשאלים על דעתם לגבי עתידה של התחבורה ה"אישית" באנגלית: Personal Mobility או Personal Transportation לכיוונה צועד העולם בצעדי ענק. מבחינת המשתתפים בסרטון התחבורה האישית היא חשמלית ומצוידת בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, כוללת מאפיינים של אנרגיה מתחדשת. 

בחלק השני של הסרטון הטיזרי, חלק מהמרואיינים הם רוכבים (שלא בטוח שהם ממש עוברי אורח תמימים) שמתבקשים לתאר כיצד הם רואים את האופנוע הבא שלהם: "?How would you like your NEX motorbike" רמיזה לשמו של האופנוע החדש בטקסט והם עונים כי התכונות החשובות הן תאוצה חזקה, אופנוע שמרגש לרכיבה, טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות וסאונד טוב (לא ברור איך זה ישתלב עם המנוע החשמלי) ועוד. 

התשובות מעניינות ולאט לאט אפשר להבין שהן בעצם מספקות לנו מידע אמיתי, כך בוחרת קימקו לתאר בעבורנו את הכלי החדש שלה בלי לחשוף אותו בתמונה או סרטון. בסוף הוידאו מוגש למשתתפים טאבלט  כנראה עם תמונה של החשמלי והתגובות – חיוביות במיוחד. אנחנו ממתינים לגלות אותו בתערוכה.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל