fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

השקת הימאהה YZ450F החדש במסלול ווינגייט

השקת הימאהה YZ450F החדש במסלול ווינגייט

בחן: עודד גביש | צילום: רונן טופלברג

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה בישראל, השיקה את הימאהה YZ450F החדש ל-2018 במסלול המוטוקרוס בווינגייט באירוע מושקע שהתפרש על יומיים: ביום חמישי 21.12 התרשמו עיתונאים וביום שישי נפתח האירוע לציבור הרחב – לבעלי כל המותגים וללא תשלום. בשני הימים הוביל את ההשקה רוכב ה-MXGP ומנצח בקטגוריית ה-MX2 מקבוצת המרוצים הרשמית של ימאהה – Arnoud Tonus.

בתחילת היום מקבלים את תקציר החידושים שהוכנסו בדגם החדש – המנוע ירד בהספק המרבי יחסית לשנה שעברה, אך גמיש ונשלט יותר; המנוע מוטה קדימה בשלדה לטובת חלוקת משקל טובה יותר, השילדה החדשה קלה וחזקה יותר; המושב צר ב-15% ומאפשר לחבוק אותו עם הברכיים ביעילות; הגישה לפילטר אוויר אשר נמצא בין המושב למשולש העליון שופרה לטובת נוחות וקלות התחזוקה; בולמי הזעזועים מגיעים מקאייבה אבל בפנים נמצאים הרכיבים אשר פותחו עבור קבוצת המירוצים ולא הסטנדרט הרגיל, כך שמבחינת בולמי זעזועים אפשר להסתפק בכיוונים בלבד כדי להתחרות; לראשונה האופנוע מגיע עם סטרטר וללא קיקסטארט, למרות שקיימת אפשרות להוסיף; חידוש אלקטרוניקה ברוח אופנועי הכביש הממוחשבים – מחשב ניהול המנוע בימאהה YZ450F החדש מתחבר באמצעות בלוטות' לאפליקציה בנייד אשר מאפשרת שליטה מלאה במחשב – אפשר להטעין מפות ניהול מנוע ואפשר גם לבנות לבד מפות, אפשר לראות שעות מנוע וטפולים עתידיים, אפשר לשנות הגדרות של זמני טיפולים. בקיצור נשמע צעצוע נחמד.

אז התלבשנו ונכנסנו לרכב במסלול. המסלול הוכן והורטב והתנאים היו אופטימאליים. מכיוון שמוטוקרוס אינו הענף העיקרי שלי אני יכול להגיד בעיקר שנהניתי מאד לרכב עליו. כמו כל המגמה בענף, האופנועים הופכים משנה לשנה יותר ידידותיים ונעימים, יותר קל לרכב עליהם והם סלחניים יותר.

ה- YZ450 החדש ממשיך את המגמה. האופנוע נח וידידותי, סולח על טעויות וחוסר מקצועיות. זה שאמרו שהוא פחות חזק מבשנה שעברה לא אומר בשום דרך שהוא חלש, הוא יורה אותך קדימה ביציאה מסיבובים ומאיץ עד לרמפה למהירות שאני באופן אישי נאלצתי לסגור קצת גז (מה שלא קרה על ה-250) ובולמי הזעזועים סופגים כל נחיתה בכל מהירות, נראה היה שאני בקושי הצחקתי אותם. צריך לזנק בסל"ד גבוה יחסית לאופנועי אנדורו בגלל ההבדלים בגלגל התנופה ושאר הרכיבים במנוע אך בתמורה הסל"ד עולה בקצב מטורף. והבונוס הגדול השנה, הסטרטר, אחרי מס' הקפות עם דופק בשמיים נאבק לנשום, הפינוק של להתניע בלחיצת כפתור במקום לקפץ על רגלית ההתנעה שווה כל מחיר.

בקיצור. תענוג של אופנוע. מחיר ה-YZ450F נקבע על 41,985 ₪.

תגובה אחת ל השקת הימאהה YZ450F החדש במסלול ווינגייט

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל