fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
HJC

השקה מקומית: קטנועי פיג'ו

השקה מקומית: קטנועי פיג'ו

מערכת מוטו

צילום: יצרן

קטנועי פיג'ו חוזרים לקדנציה נוספת בישראל והיום (חמישי) הושקו הדגמים החדשים באולם התצוגה של ד.ל.ב מוטוספורט ברחוב שוקן – יבואנית קטנועי פיג'ו לישראל. מדובר במותג שידע עליות ומורדות בישראל בפעמים הקודמות בהן הוא יובא לכאן אבל עכשיו הסיפור שונה – ממש לאחרונה רכשה מהינדרה את הבעלות המלאה על מותג 'פיג'ו אופנועים' ועם הגב הענקי והחזק מהודו אפשר לעשות דברים אחרת, טוב יותר ועם סיכוי גבוה יותר להצלחה. 

את הנתח הראשון רכשה למעשה מהינדרה בשנת 2015, אז קנתה 51% ממניות 'פיג'ו אופנועים' ובחודשים האחרונים הושלם המהלך וכעת מהינדרה מחזיקה כאמור ב-100% מהחברה. מהינדרה עוסקת בעיקר בייצור של מיכון חקלאי והיא מוכרת כאחד היצרנים הגדולים בעולם בתחום זה, ורכישת קטנועי פיג'ו היא אולי אחת הדרכים שלה לחדור עם תחומים חדשים לשוק האירופי. יש כבר תוכניות לעתיד, ובמהינדרה ופיג'ו כבר הכריזו שעד שנת 2023 יהיו 7 דגמים חדשים בליין, חלק מהם אולי חשמליים דוגמת ה-E-Ludix. 

לארץ מגיעים 3 דגמים מבית פיג'ו, ואת חלקם אנחנו מכירים: טוויט 125 עם גלגלים גדולים בקוטר "16, ספידפייט 125 הספורטיבי ומטרופוליס 400 התלת גלגלי.

טוויט 125 

מנוע סינגל בנפח 124.6 סמ"ק מוזרק דלק ומקורר אוויר עם הספק של 10.2 כ"ס ב-8,500 סל"ד וכן 1 קג"מ ב-7,000 סל"ד. צריכת הדלק המשולבת המוצהרת עומדת על 35.7 קילומטרים לליטר. ה'טוויט' שוקל 120 ק"ג, מצויד בשני בלמי דיסק ובמערכת בלימה משולבת. מחירו בישראל נקבע על 14,900 ש"ח. 

ספידפייט 125

הדור הרביעי של הקטנוע הספורטיבי ממנו נמכרו למעלה מחצי מיליון יחידות מאז הושק בעולם. מנוע 125 סמ"ק מקורר נוזל ממשפחת מנועי ה'סמארט-מושן' המפיק הספק של 11 כ"ס ב-7,400 סל"ד ו-1.1 קג"מ ב-5,600 סל"ד) עם נתוני צריכת דלק משולבת של 47.6 ק"מ לליטר. 

הספידפייט החדש מוצע במספר צביעות כולל צביעת 'TOTAL' המזכירה את מכוניות הראלי של פיג'ו. ה'ספידפייט' כולל צמד בלמי דיסק, מערכת בלימה משולבת SBC, צמד פנסי LED בחזית, צג דיגיטלי וגם מעמד מובנה של Ram Mount למכשיר הנייד כולל שקע USB – מגניב ביותר! מחירו בישראל נקבע על 14,900 ש"ח.

מטרופוליס 400

הדגם המסקרן ביותר בליין הקטנועים החדש של פיג'ו. המטרופוליס התלת גלגלי תוכנן, עוצב ומיוצר בצרפת. מנוע בנפח 399 סמ"ק מקורר נוזל שמפיק הספק של 35.6 כ"ס ב-7,250 סל"ד וכן 3.9 קג"מ ב-5,750 סל"ד – נתוני צריכת הדלק הרשמיים של היצרן מדברים על 25.6 קילומטרים לליטר וטווח נסיעה של כ-285 ק"מ בין תדלוקים. מאפייני עיצוב רבים בפיג'ו מטרופוליס נלקחו מדגמי ה-2008 וה-5008 של פיג'ו כאשר הצבעים, החזית, חישוקי הגלגלים, פנסי הקטנוע ועוד, עוצבו בהשראת הרכבים. ניתן לנעול את הגלגלים הקדמיים בעת עצירה או עמידה ברמזור – דרך כפתור בצידו הימני של הכידון. 

מבחינת אבזור וטכנולוגיה כולל התלת של פיג'ו משקף קדמי מתכוונן (ידנית), חיישני לחץ אוויר, מערכת ABS, בקרת החלקה עם שלושה מצבים, מערכת בלימה משולבת, בלם יד חשמלי, מפתח קרבה (KEYLESS), משענת רוכב מתכווננת ועוד. מבחינת שימושיות, מציע המטרופוליס תא מטען גדול מתחת למושב שכולל פתיחה אחורית – גם הפתיחה הראשית וגם הבגאז' נפתחים בלחיצת כפתור שממוקם לצד הכידון, שם תוכלו למצוא גם תא כפפות גדול. מחירו בישראל נקבע על החל מ-48,900 ש"ח. 

משה ראובני, מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט: על פי ההערכות שלנו, חזרתו של מותג פיג'ו לשוק הישראלי מגיעה בתקופה "הנכונה ביותר", מצד אחד, התגברות עומסי התנועה בכניסה לערים הגדולות והפקקים המתלווים בתוך הערים, יחד עם הראייה קדימה שהמצב הזה לא פתיר בטווח של שנים קדימה וצפוי רק להחריף. ומצד שני, השינוי שעבר היצרן עם רכישתו ע"י קונצרן הענק – MAHINDRA והתוכניות שלו להשקעות ענק במותג פיג'ו והפיכתו למותג דו-גלגלי מוביל בעולם, כל אלה יוצרים הזדמנות יוצאת דופן למותג בשוק הישראלי. ד.ל.ב מוטוספורט, רואה בשוק הדו-גלגלי פוטנציאל צמיחה גדול לשנים הקרובות ולשם כך פועלת בהתמדה להרחבת קו המוצרים שלה ובכללם, קטנועים ואופנועים ממותגים שונים".

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל