fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השקה מקומית: הקטנועים החשמליים של Askoll

השקה מקומית: הקטנועים החשמליים של Askoll

אריק רוזנבלום

צילום: אסף רחמים

חברת HM מוטורס השיקה היום בתל אביב את מותג הקטנועים החשמליים החדש שהחלה לייבא לישראל, Askoll; מדובר במותג חדש יחסית בעולם הדו-גלגלי – החטיבה הממונעת של Askoll הוקמה ב-2014, אך מדובר ביצרנית ותיקה ביותר בתחום המנועים החשמליים שהחלה את דרכה בייצור רכיבים חשמליים למוצרים ביתיים של מותגים כמו בוש, ג'נרל אלקטריק, פנסוניק, LG ועוד. במסיבת העיתונאים מספרים לנו כי חברת Askoll נחשבת לספקית מרכזית לתעשיית מכשירי החשמל הביתיים, כשהיא מייצרת מעל ל-200,000 מנועים ביום. 

חטיבת התחבורה של Askoll שמה דגש על פתרונות אישיים וירוקים ומציעה מספר דגמי אופניים וקטנועים חשמליים; הכלים של Askoll יועדו בראש ובראשונה לחברות וציי רכב שיתופיים, אך גם לציבור הפרטי. הקטנועים מיוצרים ומורכבים באיטליה כמו גם רכיבי החשמל והאלקטרוניקה, ואת הסוללות מספקת חברת סמסונג.

לארץ מגיעים שני דגמים, דגם ה-Pro 7 'הרגיל' שמיועד יותר למגזר העסקי ועולה 16,900 ₪ ודגם ה-Evolution המאובזר יותר שמיועד למגזר הפרטי ועולה 1,000 ₪ יותר. שני הכלים חולקים את אותם נתונים טכניים: מנוע בהספק של 2,700W, סוללה בקיבולת של 2,820W ומתח של 54V. שני הדגמים מצוידים בשתי סוללות נשלפות הנטענות למצב מלא תוך זמן של כ-6.5 שעות, כשכל סוללה שוקלת כ-8 ק"ג ושתיהן יחד מספקות טווח רכיבה של כ-96 ק"מ ברכיבה עירונית. המהירות המרבית המוצהרת עומדת על סביב ה-70 קמ"ש. 

ל-Askoll שלושה מצבי רכיבה: ממצב אקו חסכוני עד מצב PWR בו זמין לניצול כל כוחו של המנוע החשמלי. הקטנועים מצוידים במתלה קדמי טלסקופי, מערכת בלימה משולבת (CBS) עם דיסק קדמי בקוטר 220 מ"מ, גלגלי "16 ועוד. בסיס הגלגלים הקצר עומד על 1,245 מ"מ וגובה המושב על 760 מ"מ. 

שני הדגמים מצוידים בתאורת LED מלאה, צג מחוונים גדול ופשוט לקריאה, כשבדגם ה-Evo ישנו צד דיגיטלי עם אפשרות לחיבור הטלפון החכם דרך אפליקציה ייעודית, רגליות למורכב, משקף קדמי, שקע טעינה 12V, גימור מט שונה מזה שבדגם הרגיל ועוד. לשני הכלים סבל מובנה, תא מסמכים ננעל, וו תליה ורגלית אמצע – אך ללא רגלית צד. 

אי אפשר להסתכל על ה-Askoll ולא להיזכר בטוסטוסים של פעם – הוא נראה כמו פיאג'ו C, פיג'ו פוקס או הונדה קאב חשמלי ומודרני. הממדים הלא מאיימים של הקטנוע החשמלי החביב יאפשרו לכל רוכב או רוכבת להתחבר אליו מהר ולהרגיש בבית. 

יחד עם הקטנועים משיקים ב-HM מוטורס גם אתר חדש המאפשר לרכוש את הקטנועים בקנייה מקוונת; דרך האתר יהיה ניתן לבחור דגם וצבע ואף לשלם, הרוכשים יוכלו לאסוף את הקטנוע באחת מנקודות השירות והמסירה שיהיו זמינות, לדברי אנשי HM, בפריסה ארצית. בהמשך מתכננים ב-HM גם להרחיב את השירות, ולקוחות שירכשו את הקטנוע דרך האתר יוכלו לקבל אותו אל ביתם כולל הדרכה אישית מנציג החברה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל