fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הקרע בספרד עלול לקרוע את המוטו GP

הקרע בספרד עלול לקרוע את המוטו GP

גיא בן ברק

עבור אופנוענים רבים ובתוכם אני, יש תקופות שכלום לא מעניין חוץ ממה שקורה בבפנוכו של עולם האופנועים המופלא שלנו, ואנחנו שוכחים שאנחנו זבוב על תחת של פיל שהוא שאר העולם.

מה שקורה עכשיו בספרד עם הסוג של מלחמת אזרחים בין חבל ארץ קטלוניה הדורש עצמאות – לבין הממסד הספרדי הממשלתי ממדריד המתנגד בכול תוקף עד כדי אלימות, הוא משמעותי לעתיד אירופה והעולם כולו, ובוודאי לעתיד אליפות המוטו GP, אליפות בין לאומים עם נגינת המנונים על הפודיום, שרובה המכריע מורכב מספרד וספרדים: החל מארגון העל "דורנה" בעל הזכויות על הסדרה המגלגל מיליארדים שמרכזו במדריד עם סניף מרכזי בברצלונה קטלוניה, דרך 3 סבבים של המוטו גיפי הנערכים על אדמת ספרד, יותר מכול מדינה אחרת, וכמובן החשוב ביותר, המספר העצום של רוכבים ספרדים בראשם מארק מארקז, 9 רוכבים ספרדים סך הכול בקטגוריה העליונה, שלא לדבר על רוב מוחלט לרוכבים ספרדים במוטו3, דור העתיד של רוכבי העולם, וכאן חייבים להזכיר את אליפות הג'וניור של ספרד המהווה את המכה לילדים מכול העולם ומגדלת את המיטב שבמיטב.

כשמבינים את זה קל לראות איך פרימת המרקם הספרדי בכלל, שבעצמו ממש לא יציב לאחר שנים של דיקטטורה פרנקואיסטית שנגמרה רק לפני כמה עשרות שנים ולטענת קטלוניה בה היא דוכאה על ידי הדרום בהנהגת מדריד, תזעזע את המוטו GP מכול כיוון אפשרי עד לפירוקה בתרחיש קיצון.

כדי להמחיש את גודל הבעיה בחרתי ברוכבי הקטגוריה הבכירה הספרדים, מי מגיע מהיכן. הרשימה מראה כי יש רוב מוחלט לרוכבים הבאים מקטלוניה, ונניח שהמצב ב"ארצם" שהולכת למשאל עם בדרך להכרזת עצמאות, הופך למלחמה עם חיילים והרוגים מול השלטון במדריד, האם מארק ודני ומאבריק הקטלונים ימשיכו גם אז לרכב תחת דגל ספרד? האם מישהו יתן להם לרכב תחת דגל אחר? של קטלוניה בוודאי לא, אין מדינה בעולם שתכיר בהם, ואז, אם הם פורשים, ללא ששת הרוכבים האלה מקטלוניה… אנא אנו באים.

רוכבי מוטו GP ספרדים – קטלוניה מנצחת בענק

מארק מארקז – סרברה, קטלוניה
דני פדרוזה – סאבאדל, קטלוניה
מאבריק ויניאלס – פיגורס, קטלוניה
אליש אספרגרו – גרנולרס, קטלוניה
פול אספרגרו – גרנולרס, קטלוניה
טיטו רבאט – ברצלונה, קטלוניה

נגד…

הקטור ברברה, ולנסיה
חורחה לורנזו, פלמה דה מאיורקה
אלבארו באטיסטה, טלברה דה לה רנה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל