fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הקטנוע המפלצתי של Italjet מגיע לייצור

הקטנוע המפלצתי של Italjet מגיע לייצור

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הוותיקים יזכרו את איטלג'ט ואת הקטנועים המיוחדים שייצרה בשנות ה-90'. בתערוכת EICMA האחרונה הוצג הדראגסטר החדש של החברה, לצד עוד כלים מיוחדים ולצידו של הדראגסטר המקורי. כעת מודיעה החברה על תחילת הייצור כבר בחודש מאי הקרוב במפעל חדש ליד בולוניה, כשהסדרה הראשונה של כ-500 קטנועים כבר נמכרה מראש לחובבי דראגסטר מ-20 מדינות שונות.

למטה המקור ולמעלה הדגם החדש

לפי מנכ"ל איטלג'ט, מאסימו טרטריני, הקטנוע המגניב יימכר גם במדינות נוספות בעולם ולא רק באירופה. הדגם החדש של הדראגסטר, שהפך מיצור דו-פעימתי עם מראה יחודי למכונה סקסית עם עיצוב סופר קרבי, יוצע בגרסאות עם מנועי 4 פעימות מוזרקי דלק בנפחי 125 סמ"ק או 200 סמ"ק. גרסת ה-125 אמורה לייצור הספק של כ-15 כ"ס, ובגרסת ה-200 ההספק אמור לעלות ל-20 כ"ס.

העיצוב מיוחד, על סף השערורייתי, עם שלדת צינורות חשופה, הרבה חלקי אלומיניום ומבנה אקזוטי הכולל מערכת היגוי עצמאית (ISS) שמפרידה את פעולת ההיגוי מהשיכוך ומתחברת אל הגלגל הקדמי בזרוע אלומיניום. הבולם הקדמי עם מיכל גז יושב בתוך השלדה, הפרונט אווירודינמי ועוצב במנהרת רוח, ויש גם קירור כפול עם רדיאטור בכל צד, מיכל דלק שממוקם בין הרגליים לטובת מרכוז המסה, חישוקי אלומיניום מעוצבים, בלמים של ברמבו ועוד.

הפורמולה 50 של איטליג'ט במבחן במגזין מוטו | צילום: רונן טופלברג

דגם ה-125 מצויד במערכת בלימה משולבת CBS, בעוד שדגם ה-200 מגיע עם מערכת ABS, והמשקלים היבשים עומדים על 108 ק"ג ו-112 ק"ג בהתאמה לפי נפח המנוע. למרות שהיה יציאה חריגה ואפילו חייזרית, הדראגסטר המקורי של 1995 דווקא נמכר לא רע – האם באיטלג'ט בונים על לשחזר את ההצלחה? עם תג מחיר משוער של כ-5,000 אירו ובזכות העיצוב והמכלולים המיוחדים, בהחלט יש מצב שכן.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל הקטנוע המפלצתי של Italjet מגיע לייצור

  1. רובוטריק מעוצב מגניב, הבעיה: כמו כל אופנוע שמגיע לישראל…יתקעו לו מחיר פסיכי ושם הסיפור שלו הסתיים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל