fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הכי גדול: טריומף רוקט 3

הכי גדול: טריומף רוקט 3

אביעד רייס

צילום: יצרן

מומנט זה שם המשחק. טריומף מציגה את הגרסה החדשה של הרוקט 3, מפלצת עם מנוע בנפח של 2,500 סמ"ק. הרוקט 3 החדש נחשף בשתי גרסאות – R, ו-GT.

מנוע הטריפל של הרוקט 3 זהה בשתי הגרסאות, ומניב הספק של 165 כ"ס כבר ב-6,000 סל"ד, ומומנט כביר של 22.5 קג"מ (!) שזמינים לשימוש כבר ב-4,000 סל"ד. יחד עם הביצועים האדירים, המנוע זוכה להפחתת משקל של מעל ל-17 ק"ג.

הרוקט 3, שהיה אופנוע קאסטום עם מנוע עצום עם עיצוב שנראה לא כל כך סגור על עצמו, הופך בגרסתו החדשה לאופנוע עם אמירה עיצובית מוחלטת.

הרוקט 3 מקבל שלדת אלומיניום חדשה, קלה יותר, וחלקי אלומיניום רבים, כמו למשל כיסוי תיבת האוויר החיצוני ואלו תורמים לדיאטה המשמעותית שעבר האופנוע, בה השיל לא פחות מ-39 ק"ג ממשקלו. מרשים ביותר.

מערך המתלים מבית שוואה כולל בולם יחיד בתצורת "פיגיבאק" עם מיכל גיבוי חיצוני, אפשרות לכיוון עומס קפיץ ומהלך מתלה של 107 מ"מ מאחורה, ומזלג הפוך מתוצרת שוואה גם כן, בקוטר 47 מ"מ, עם מהלך מתלה של 120 מ"מ ואפשרות לכיוון שיכוך כווץ ושיכוך החזרה מקדימה.

העיצוב כולל זוג פנסי LED קדמיים עם פיצ'ר תאורת יום ותאורת LED אחורית כמו גם בתאורת לוחית הרישוי, חישוקי אלומיניום 17" מאחורה ו-16" מקדימה, זרוע אחורית חד צידית מאלומיניום, מסגרת לוחית רישוי מאלומיניום, מערכת פליטה מעוצבת ועוד.

באגף הטכנולוגי נמצא מערכת ABS להטייה, בקרת שיוט, בקרת זינוק בעלייה, וגם מערכת בקרת אחיזה, שעובדת בסנכרון עם 4 מצבי הרכיבה השונים: כביש, גשם, ספורט, ומצב נוסף להתאמה אישית. מצבי הרכיבה השונים עובדים בתיאום מלא עם מצערת ה-Ride by Wire החשמלית שמדייקת את הרכיבה על הרוקט 3.

בגזרת הפינוקים, נמצא פיצ'ר הנעה ללא שימוש במפתח, מסך תצוגה צבעוני TFT 2.0 (עם פיצ'ר ייחודי להתאמה לגופרו) ואפשרויות להתאמה אישית, רגליות מורכב מתקפלות "מוחבאות", מערכת "שיפט אסיסט" מקורית של טריומף ועוד. גרסת ה-GT כוללת משענת גב מתכווננת למורכב, מיגון רוח, ידיות מחוממות וכידון מותאם לרכיבת תיור. למי שזה עדיין לא מספיק, ודאי ישמח לדעת שטריומף מציע לא פחות מ-50 אביזרים מקוריים ל"קיסטום" האופנוע לפי טעמכם האישי.

פיצ'רים נוספים: בלמי ברמבו, רגליות רוכב מתכווננות, צמיגי "AVON" קוברה שפותחו במיוחד עבור הדגם – צמיג אחורי ברוחב 240 מ"מ (!) ועוד.
הרוקט 3 מאיץ מ-0 ל-100 מתרחשת תוך פחות מ-3 שניות, לא רע בהתחשב בכך שהמשקל הכללי של האופנוע עומד על 291 ק"ג יבש בגרסת ה-R, ו-3 ק"ג יותר בגרסת ה-GT.

האם הרוקט 3 יצטרף לליין הדגמים שיגיעו לארץ בעקבות תחילת הייבוא של המותג? מקווים שנדע בקרוב.

2 תגובות ל הכי גדול: טריומף רוקט 3

  1. איפה מקוריות??? מזכיר מאוד את הדיאבל של דוקאטי. 🙁
    אבל נראה אחל'ה טיל בליסטי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל