fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

הטרקטורון החשמלי של CF Moto

הטרקטורון החשמלי של CF Moto

אביעד רייס

צילום: יצרן

בין שלל האופנועים והקטנועים שנחשפו בתערוכת מילאנו היה ניתן למצוא גם כמה דגמי קונספט מיוחדים. אחד מהם הוא ה-Evolution A – טרקטורון חשמלי מבית CF Moto. הצגנו לכם אותו לראשונה במהלך התערוכה וכעת, פרטים חדשים נחשפים. 

בזמן שנתונים רשמיים על טווח רכיבה או זמן טעינה ואפילו כח המנוע עדיין לא נחשפו – בכל זאת מדובר בדגם קונספט שזה עתה הוצג, מספרים ב-CF כי האבולושן A הוא כלי טכנולוגי ביותר, בטח ביחס לסגמנט הטרקטורונים. ניתן לראות צג צבעוני וגדול שלפי הדיווחים מאפשר שליטה חשמלית במתלים ובמצבי רכיבה שונים – תוך כדי רכיבה. אל המסך יהיה ניתן להתחבר עם המכשיר הסמארפון ולפי גודלו של הראשון, נראה כי יהיה אפשר להציג את הפונקציות השונות של המכשיר החכם כמו למשל אפליקציות ניווט על צג הטרקטורון. 

במילאנו הוצג האבולושן עם צמיגים מיוחדים "אנטי-פנצ'ר" אך בתמונות הרשמיות נראה כי הוא יכול להיות מצויד גם בצמיגים רגילים שעוטפים חישוקי אלומיניום גדולים. העיצוב הכללי עתידני עם תאורת LED מקיפה ומה שנראה כמו כפתורי מגע על כידון הטרקטורון. כדי להציב תחרות ראויה לטרקטורוני ה'יוטיליטי' הגדולים של היצרנית המוכרות, יצטרכו ב-CF לצייד את האבולושן במנוע שיהיה מספיק גדול כדי לספק ביצועים בשטח ויעילות בשטח העבודה. 

סגמנט הטרקטורונים וכלי השטח הקלים שמונעים עם מנועים חשמליים תופס תאוצה: טסלה הציגה טרקטורוו חשמלי חדש יחד עם הטנדר החשמלי שלה, ה-סייברטראק, סגוואי הציגה גם כן בתערוכת מילאנו משפחת כלי שטח עם מנועים היברידיים ואין לנו ספק שבהאנגרים סודיים של פולריס וקאן-אם אי שם בארצות הברית, כבר עובדים בקדחתנות על RZR או מאבריק חשמלי. נשאר רק לחכות ולראות מי תהיה היצרנית המובילה הראשונה שתטיל את הפצצה. 

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל