מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
שרקו
לרט
רוית דדוש עליון
סטומפ
אוגוסטה קוביה הכי עליון
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
רפידו
KTM שמאל
סטפן
HJC
ברקום שמאל
הארלי שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
אייפקס
מתלה לקסדה

החל שיווק הדוקאטי Panigale V4 החדש בישראל

החל שיווק הדוקאטי Panigale V4 החדש בישראל

מערכת מוטו

צלם: יצרן

ליגל אופנועים מודיעה על תחילתה של אופרה חדשה – אופרה לצלילי מנוע 4 צילינדרים הראשון של דוקאטי. משפחת ה-Panigale מגיעה לישראל עם כל התכונות זוכות התארים והאליפויות של אופנועי ה-GP של דוקאטי.

דוקאטי Panigale V4 מחליף את ה-1299 כשהוא מעלה את הרף לרמות חדשות של ביצועים ושליטה. ה-Panigale V4 פותח בשיתוף פעולה צמוד עם קבוצת מירוצי ה-MotoGP ומכיל בתוכו ידע, ניסיון וטכנולוגיות אשר מביאים לציבור הרוכבים אופנוע חוקי לכביש עם חווית רכיבה וטכנולוגיה הקרובה ביותר האפשרית לאופנוע גרנד פרי.

המנוע הוא V4 עם 90 מעלות ונפח של 1,103 סמ"ק אשר מתבסס על מנוע אופנוע ה-GP של דוקאטי. האיזון המובנה של מנוע V – מאפשר להגיע ל-14,000 סל"ד ללא שימוש במשקולות איזון פנימיות. הצתה של צמדי בוכנות יוצא אפקט "ביג באנג" שמתורגם לזמינות כוח, אחיזה ויציאה חזקה בכל פניה – כבונוס מתקבל צליל מפלט ייחודי. נתוני תפוקה הם 210 כ"ס ב-13,000 סל"ד ושיא מומנט של 12.1 קג"מ בטווח שבין 8,750 ל-12,250 סל"ד.

התצורה הקומפקטית של מנוע ה-V4 מאפשרת מיקום מיטבי שלו בתוך השלדה המתקדמת. כמו באופנוע ה-GP גם כאן המנוע מוטה לאחור ב-42 מעלות כדי לשמור על חלוקת המשקל הטובה ביותר, לשלב מצננים בעלי שטח פנים גדול יותר וגם למקם את ציר זרועה המתלה האחורית יותר לפנים.

שגרת הטיפולים עומדת על 12,000 ק"מ או שנה

היכולת של מנוע V4 יכולה לבוא לידי ביטוי רק בפלטפורמה הכי מתקדמת. כדי להגיע לביצועים הטובים ביותר צריך ראשית לשלוט בכוחות. זה מתחיל משלדת אלומיניום מאסיבית ביותר האוחזת במנוע. ממשיך עם מערכת הניהול הרב-צירית IMO המיוצרת על ידי BOSCH. זו דוגמת ומקליטה נתונים רבים בזמן אמת כמו למשל כמה כוח לאפשר למנוע לייצר תוך כדי פניה בזמן שה-Panigale בהטייה. או לחילופין כמה סחיפה הצידה להפשר תוך כדי בלימה חזקה ועוד.

מערכות המתלים המתקדמות מגיעות מבית OHLINS (גרסת ספציאלה ו-S) אלקטרוניות אקטביות עם מפות משתנות. גרסת הבסיס משתמשת במתלים מצויינים מבית SHOWA.

צמיג אחורי שפותח במיוחד עבור הפניגלה V4, פירלי דיאבלו סופרקורסה SP, במידה 200/60-17 הוא סטנדרטי בכל הגרסאות, בעל שטח מגע גדול יותר וזה שולט בעוצמה שעוברת מהמנוע החזק. צמיג קדמי מאותו יצרן ודגם.

בתחום המעצורים מקדימה שני דיסקים בקוטר 330 מ"מ עם קליפרים מונובלוק דור חדש של ה-M50 עם 4 בוכנות לקליפר. מאחור דיסק בקוטר 245 מ"מ עם קליפר כפול בוכנות. המערכת של ברמבו מפוקדת ע"י קורנרינג ABS אבו של בוש בעל שלושה מצבים המתחשבת בזווית ההטיה.

בהיצע שלוש גרסאות:

-דוקאטי Panigale V4

– דוקאטי Panigale V4 S

– דוקאטי Panigale V4 Speciale

מחירן החל מ-175,000 ₪, אחריות ל-24 חודשים וללא הגבלת ק"מ. ניתן כבר לפתוח הזמנות, האופנוע בארץ ושיווקו יחל החודש.

5 תגובות ל החל שיווק הדוקאטי Panigale V4 החדש בישראל

  1. אותי מעניין איפה הפרייאר הבא שיקנה את זה במקום יפני אמין וכזה שגם יוכל להמכר בעתיד?

    • צודק בכל מילה.
      דוקטי קנית ורזיתה
      תרוץ ותתחנן לטרייד אין ואז היבואן יקרע אותך.

  2. אולי עוד כמה שנים נזכה לראות מהם מנוע טורי
    ואז אם נקבל אחריות של חמש שנים ללא הגבלת קילומטר ונהייה עשירים נקנה את האופנוע לשים במסגרת.
    מי קונה איטלקי?

  3. לרגב – אופנוען אמיתי ובמיוחד אחד עם ממון לא מכניס שיקולי סחירות למשוואת הנתונים שלו … למעשה אין לו משוואה בכלל …

  4. רק בישראל, חזירות לשמה, תקנות יבוא ומיסים מעידן הקומוניזם.

    ולא נזכיר את עלויות הביטוח ועלויות החלפים, אשרי האנשים שמוכן לשלם כדי לנסוע.

    עד מתי ימשיכו לחלוב אותנו ?

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל