מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
סטפן
רפידו
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
1 על 1
לרט
רוית דדוש עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אייפקס
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל

הזוכים בתחרות אופנועי השנה 2018

הזוכים בתחרות אופנועי השנה 2018

מערכת מוטו

צילום: יואב זוהר

גם השנה פתחנו את בחירת אופנועי השנה לקהל הגולשים, כשהרעיון הוא לתת לכם אפשרות להשפיע על בחירת אופנועי השנה של ישראל, לפני שקלול קולות המערכת נציג את 5 המקומות הראשונים לפי בחירת גולשים.

מבין 44 אופנועים חדשים שהגיעו לישראל אתם הצבעתם והשפעתם והיום בשעה 10:00 נסגרה ההצבעה ונבחרו ע"י הקהל ברוב קולות 5 אופנועים, זאת רשימת המשתתפים:

איי.ג'יי.פי PR7, אלטא EX, אמ.וי אגוסטה ברוטאלה 800RR, אפריליה RS125, ב.מ.וו G310GS, ב.מ.וו F750GS, ב.מ.וו F850GS, ב.מ.וו K1600B באגר, בנלי TRK502X, בנלי לאונצ'ינו 500, דוהאן i-Tank, דוקאטי סקרמבלר 1100, דוקאטי פאניגלה V4, דוקאטי מולטיסטראדה 1260, הארלי דוידסון איירון 1200, הארלי דוידסון סופטייל סטריט בוב, הארלי דוידסון סופטייל פאט בוי, הארלי דוידסון סופטייל פאט בוב, הונדה מונקי 125, הונדה CB125R, הונדה CB300R, הונדה פורצה, הונדה CB1000R, הונדה גולדווינג 1800, הוסקוורנה 401 וויטפילן וסווארטפילן, הוסקוורנה 701 וויטפיל, יוסאנג GV250 DR, ימאהה MT-07, ימאהה טרייסר 900 GT, ימאהה MT-09SP, ימאהה ניקן 900, סאן יאנג קרוזים 125, סוזוקי GSX-S125, סוזוקי GSX-R125, סוזוקי SV650X, סוזוקי וי-סטרום DL1000, ק.ט.מ פרירייד 250F, ק.ט.מ דיוק 790, קוואסאקי נינג'ה 400, קאוואסאקי Z900RS, קאוואסאקי H2 SX, קיוואי K-Light 125, קימקו אקייסטינג 400 ורויאל אנפילד הימליאן 410.

והזוכים הם: דוקאטי פאניגלה V4, ימאהה ניקן 900, אמ.וי אגוסטה ברוטאלה 800RR, ק.ט.מ דיוק 790, הונדה CB1000R.

 

עכשיו לחלק החשוב: הבחירה המשוקללת, מי הם האופנועים שעשו לנו ולכם את השנה?

ימאהה ניקן
התלת גלגלי של ימאהה הימם את העולם, העיצוב מוחצן, הקונספט מטורף והמכונה שנוצרה מצוינת. נראה שימאהה מאמינה מאוד במוצר ומפתחת גרסאות נוספות.

 

דוקאטי פאניגלה V4
הסופרבייק של דוקאטי היה הפתעה גדולה, לראשונה מחליף מנוע V4 את ה-L2 המסורתי של היצרן ומחזיר אותם לקדמת הבמה בזירת הסופרבייק העולמית עם אחד האופנועים הקיצוניים ביצור סדרתי.

 

ק.ט.מ דיוק 790
להגיד על אופנוע ביניים שהוא אופנוע הדגל של יצרנית, ועוד אחת כמו כמו ק.ט.מ, זה נשמע דימיוני, זה כמובן במקרה שלא רכבתם על הדיוק 790 – אחרי סיבוב עליו ברור מעמדו אצל היצרן ובכלל בשוק האופנועים – והוא גבוה.

 

הונדה פורצה
הונדה חוזרת לקטגוריה שהיא עצמה הפכה לפופולרית ונטשה אי שם לפני כמעט עשור. הדגם החדש של הפורצה הוא הקטנוע המפנק ביותר בשוק, הוא מעוצב ומאובזר ומאוד איכותי, שלא כמו הדגם הקודם הוא זמין בשתי גרסאות נפח – 250 ו-300 סמ"ק, ולא כמו הדגם הקודם-קודם תג המחיר שלו שפוי.

 

הוסקוורנה 401 ויטפילן וסוורטפילן
הבסיס המוכר מגיע מהדיוק 390, שזכה באופנוע השנה אשתקד, כל הסובב אותו מעוצב ברוח הרטרו המיוחדת של הוסקוורנה, בעל גישה שונה ושתי גרסאות – האחת קפה רייסר לבן והשניה סקרמבלר שחור.

 

וגם הגולשים זוכים במגוון מתנות מבית רשת "קפטן המבורגר", כלבוטקס, לרט, אופנוסנטר, איי.די מוטורספורט, אייפקס מוטורס, מתלה קסדה וגם מאיתנו, גם לנו מותר לפנק אתכם.

      

הודעות ישלחו לזוכים במייל, מי שלא השאיר מייל הפסיד, לא רק שלא זכה גם קולו לא נספר.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 סדרת ה-500