מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
רפידו
סטפן
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
1 על 1
לרט
רוית דדוש עליון
הארלי שמאל
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
HJC

הורווין CR6 PRO: חשמלי על הילוכים

הורווין CR6 PRO: חשמלי על הילוכים

אביעד רייס

צילום: יצרן

הכירו את Horwin, חברה אוסטרית המתמחה ברכבים דו-גלגלים חשמליים. בליין המוצרים של החברה תוכלו למצוא מס' דגמים של רכבים דו-גלגליים חשמליים – אופניים וקטנועים וגם דגם אחד, מסקרן במיוחד, ה-CR6 PRO שמגיע עם גיר 5 הילוכים. בשונה מכלים חשמליים של יצרנים אחרים שאנחנו מכירים, כמו למשל באופנועי ZERO בהם אין מהלכים והכח משתחרר על ההתחלה, ה-CR6 PRO כולל 5 מהלכים, ובהורווין בונים שזה מה שימשוך רוכבי אופנועים בעלי מנוע בנזין לעבור לרכיבה חשמלית. 

 

ל-PRO סוללת ליתיום מתוצרת פנסוניק שמספקת לו טווח רכיבה מקסימלי של 130 ק"מ, ברכיבה במהירות ממוצעת של 45 קמ"ש. בהורווין מצהירים גם על טעינה מהירה במיוחד, ואומרים כי ניתן למלא את הבטריה בתוך 3 שעות בלבד. נשמע טוב. לאופנוע גם יחידת שליטה "חכמה" (FOC) שמנטרת את התנהגות המנוע ואופי הרכיבה של הרוכב, ומתאימה את ביצועי הכלי בהתאם. 

מבחינת ביצועים, מגיע ה-CR6 PRO למהירות מירבית של 105 קמ"ש, הספק המנוע עומד על 14.7 כ"ס ונתון מומנט פסיכי של מעל ל-30 קג"מ – בהתחשב בזה של-LiveWire של הארלי דוידסון יש "רק" 11.8 קג"מ, זהו נתון שהיינו שמים בספק. 

ה-Horwin שוקל 140 ק"ג, גובה המושב עומד על 815 מ"מ והוא מתאים לשני רוכבים. אין מערכת ABS אלא מערכת בלימה משולבת (CBS) שמחלקת את הבלימה בין הקדמי לאחורי. 

ה-CR6 PRO כבר משווק באירופה, ומחירו עומד שם על כ-7,000 אירו. 

שני דגמים נוספים מעניינים שיחשפו בצורה רשמית בקרוב (אולי בתערוכת מילאנו הקרובה) הם צמד הדו"שים ה-RANGER CROSS וה-RANGER STREET. הרבה פרטים לגביהם לא מופיעים באתר, ומה שבכל זאת אפשר ללמוד זה שיש להם סוללה נשלפת, מערכת הנעה ללא מפתח ומנוע חשמלי קטן בעל הספק של 8 כ"ס בלבד, מה שמאפשר להם להגיע למהירות מירבית של 45 קמ"ש בלבד, מה שאומר שמדובר באופנועים לשימוש עירוני בלבד או שימוש בתא שטח קטן יחסית. 

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2