מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
לרט
סטפן
rok-straps רצועות קשירה 140
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה

הורווין CR6 PRO: חשמלי על הילוכים

הורווין CR6 PRO: חשמלי על הילוכים

אביעד רייס

צילום: יצרן

הכירו את Horwin, חברה אוסטרית המתמחה ברכבים דו-גלגלים חשמליים. בליין המוצרים של החברה תוכלו למצוא מס' דגמים של רכבים דו-גלגליים חשמליים – אופניים וקטנועים וגם דגם אחד, מסקרן במיוחד, ה-CR6 PRO שמגיע עם גיר 5 הילוכים. בשונה מכלים חשמליים של יצרנים אחרים שאנחנו מכירים, כמו למשל באופנועי ZERO בהם אין מהלכים והכח משתחרר על ההתחלה, ה-CR6 PRO כולל 5 מהלכים, ובהורווין בונים שזה מה שימשוך רוכבי אופנועים בעלי מנוע בנזין לעבור לרכיבה חשמלית. 

 

ל-PRO סוללת ליתיום מתוצרת פנסוניק שמספקת לו טווח רכיבה מקסימלי של 130 ק"מ, ברכיבה במהירות ממוצעת של 45 קמ"ש. בהורווין מצהירים גם על טעינה מהירה במיוחד, ואומרים כי ניתן למלא את הבטריה בתוך 3 שעות בלבד. נשמע טוב. לאופנוע גם יחידת שליטה "חכמה" (FOC) שמנטרת את התנהגות המנוע ואופי הרכיבה של הרוכב, ומתאימה את ביצועי הכלי בהתאם. 

מבחינת ביצועים, מגיע ה-CR6 PRO למהירות מירבית של 105 קמ"ש, הספק המנוע עומד על 14.7 כ"ס ונתון מומנט פסיכי של מעל ל-30 קג"מ – בהתחשב בזה של-LiveWire של הארלי דוידסון יש "רק" 11.8 קג"מ, זהו נתון שהיינו שמים בספק. 

ה-Horwin שוקל 140 ק"ג, גובה המושב עומד על 815 מ"מ והוא מתאים לשני רוכבים. אין מערכת ABS אלא מערכת בלימה משולבת (CBS) שמחלקת את הבלימה בין הקדמי לאחורי. 

ה-CR6 PRO כבר משווק באירופה, ומחירו עומד שם על כ-7,000 אירו. 

שני דגמים נוספים מעניינים שיחשפו בצורה רשמית בקרוב (אולי בתערוכת מילאנו הקרובה) הם צמד הדו"שים ה-RANGER CROSS וה-RANGER STREET. הרבה פרטים לגביהם לא מופיעים באתר, ומה שבכל זאת אפשר ללמוד זה שיש להם סוללה נשלפת, מערכת הנעה ללא מפתח ומנוע חשמלי קטן בעל הספק של 8 כ"ס בלבד, מה שמאפשר להם להגיע למהירות מירבית של 45 קמ"ש בלבד, מה שאומר שמדובר באופנועים לשימוש עירוני בלבד או שימוש בתא שטח קטן יחסית. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל