מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
סטומפ
KTM עליון קוביה
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
תמוז
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה

הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

מערכת מוטו

צילום: יצרן

שיתוף הפעולה של ק.ט.מ (בעלת הבית בהוסקוורנה) עם בז'אז' בהודו מתרחב, כשעכשיו מגיעה גם הוסקוורנה להודו עם דגמי ויטפלין וסוורטפילן בנפח 250 סמ"ק. צמד הדגמים מקבלים את מנוע הסינגל מוזרק הדלק בנפח 249 סמ"ק שנמצא בדיוק 250, ומייצר כ-30 כ"ס; הם מגיעים עם מזלג הפוך מקדימה, גלגלי "17, מערכת ABS וכמובן העיצוב שאנחנו מכירים מהדגמים הגדולים יותר, כאן בשינוי גוונים קל. 

ההבדלים בין שני דגמים אלו הם בעיקר קוסמטיים, אך גם בתנוחת הרכיבה, כאשר בוויטפילן מורכבים קליפאונים שמייצרים תנוחת רכיבה ספורטיבית יותר, ובסוורטפילן כידון רחב וגבוה יותר. צמד דגמי ה-250 מצטרף למשפחה המורחבת שכוללת את דגמי ה-401 וה-701. הבדל בולט נוסף שנראה לעין הם החישוקים הרגילים ב-250, אל מול חישוקי השפיצים איתם מגיע ה-401. 

כאמור, מדובר בשני דגמים שמיועדים, נכון לכתיבת שורות אלו, לשוק ההודי בלבד, אך אנחנו יכולים לחשוב על עוד מדינות בהן יש להם תכלית – בישראל למשל, בה רוכבים עדיין נהנים מהפרש כספי גדול בביטוח בין אופנוע 250 סמ"ק לנפח גבוה יותר. 

תגובה אחת ל הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

  1. "…בישראל למשל, בה רוכבים עדיין נהנים מהפרש כספי גדול בביטוח בין אופנוע 250 סמ"ק לנפח גבוה יותר…"
    עכשיו רק תחליפו את המילה "נהנים" במילה "סובלים".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל