אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

מטרו ימין 4
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
KTM טופ מתחת ללוגו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
לארט
לרט
אופנוסנטר קוביה שמאל
Ad motorsport
סטפן
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
שוברט
HJC
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל

הונדה CRF400RX החדש וליין האנדורו של הכנף ל- 2018

הונדה CRF400RX החדש וליין האנדורו של הכנף ל- 2018

גיא בן ברק

צלם: יצרן

הונדה בתחום האנדורו המקצועי ממשיכה בשת"פ המוכר עם יבואן הונדה לאיטליה, רד מוטו, בתחרות הסיקס דייז האחרונה בצרפת חושפת את דגמי האנדורו החדשים לשנת 2018, CRF450RX מוצע באספקה בסוף ספטמבר בעוד CRF250R אנדורו וה-CRF400RX יגיעו לשווקים לקראת ינואר 2018.

CRF400RX – מקצועי ממותן
חידוש משמעותי בתחום האנדורו המשותף להונדה אירופה ורד מוטו איטליה לשנת 2018 – ה-400 אנדורו פותח על בסיס CRF450RX תוך התמתנות לטובת רוכבים פחות מנוסים וירידה במחיר בהשוואה ל-450. המנוע מוקטן בנפח 413 סמ"ק, מותנע חשמלית, האלקטרוניקה עשירה פחות מאשר ה-450 אך עדיין כוללת מערכת emsb לשליטה על מצבי מנוע בהתאם לתנאי האחיזה, מצב 1 לכוח מלא ו-2 לאחיזה מגבלתית. ל-CRF400RX שלדת קורות אלומיניום של ה-450, עם מתלים איכותיים ארוכי מהלך וגלגלי "21/"18 כמו ה-450, אולם עם התאמות לשיפור הגיאומטריה ובכך השליטה כולל הורדת מרכז הכובד. הדגם חוקי לחלוטין לכביש והאבזור הניתן לפירוק.

CRF250R אנדורו 2018 – גלז"כ
רק באוגוסט התבשרנו על מעבר המוטוקרוס רבע ליטר של הונדה, CRF250R, לתפעול שסתומים באמצעות גל זיזים כפול (במקום היוניקאם הייחודי של הונדה) – והיום מציגה הונדה את המנוע החדש גם בגרסת האנדורו. המנוע החדש הוא אובר סקוור קיצוני מבעבר כלומר הקוטר גדל ומהלך הבוכנה ירד, מה שמאפשר להגדיל את קוטר השסתומים, להעלות את הסל"ד ולקבל כ-10% יותר הספק. שלדת ה-250 אנדורו לקוחה מה-450 אנדורו עם התאמות, שיפורי ארגונומיה הוכנסו בפלסטיקה ובמושב, המנוע מותנע חשמלית.

CRF450RX – כמו המוטוקרוס
הדגם המקצועי המתמודד באליפות האנדורו העולמית, גרסת 2018 עם מתלים זהים לאלה של המוטוקרוס אך הקפיצים רכים יותר. שיפורי 2018 כוללים גם אלקטרוניקה לשליטה על כוח המנוע בהתאם לאחיזה וזאת באמצעות שלושה מצבים: 1. כוח מלא; 2. "רך"; 3. "סופר רך".

גלריה

הגב

avatar
wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל