fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה מציגה קונספט CR חשמלי

הונדה מציגה קונספט CR חשמלי

אביעד רייס

צילום: יצרן

בשקט בשקט – תרתי משמע – וללא שום הודעה מוקדמת, קיבלנו השבוע הצצה נדירה לעתיד השטח המקצועי של הונדה בפרט, וכנראה שגם לשל עולם אופנועי השטח המקצועיים בכלל. סה"כ תמונה רשמית אחת באתר של הונדה ועוד כמה תמונות שצפו ברשת מתערוכת טוקיו חשפו דגם קונספט שעליו עמלה הונדה, מבוסס על דגם המוטוקרוס אבל עם מנוע חשמלי – CR Electric Proto.

אין כמעט פרטים טכניים לגבי האופנוע, למעט העובדה שעל פיתוחו עובדת הונדה עם חברת Mugen, לה ניסיון רב בפיתוח וייצור אופנועים חשמליים – ואף הרצתם במסלול – לחברה מספר נצחונות במרוץ באי מאן עם אופנוע כביש חשמלי.

ה-CR החשמלי מהווה הוכחה נוספת שהמגמה החשמלית חיה ובועטת. נכון, מיזמים חשמליים דוגמת ALTA מוטורס, שיצרה כמה דגמי אופנועי שטח ונכון לעכשיו עצרה פעילות לאחר שחברת הארלי דוידסון משכה את השקעתה והשאירה את החברה ללא משקיע, נתקלים בקשיים, אבל אם תרצו ואם לא, העולם המוטורי – במכוניות ובאופנועים – צועד אל עבר עתיד חשמלי. גם כששולבו לראשונה מנועי ה-4 פעימות, בעידן בו אופנועי שטח תחרותיים היו בעיקר דו"פים, היו כאלו שאמרו "שזה לא יעבוד". בעתיד הלא רחוק, אולי לא נצפה במרוצי אנדורו ומוטוקרוס חרישיים, אבל סביר מאוד להניח שנרכב על כאלו.

בנוסף מציגה הונדה בשיתוף Mugen עוד גרסה על אותו הבסיס העונה לשם E-Rex, על שם הטירנוזאורוס רקס האימתני  כשה-E של Electric מחליפה את האות הראשונה והעיצוב שואב הרבה השראה מהטורף הפרהיסטורי הענק.

תגובה אחת ל הונדה מציגה קונספט CR חשמלי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל