מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
רוית דדוש עליון
KTM עליון קוביה
1 על 1
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
KTM שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
לרט
סטומפ
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
אייפקס
מתלה לקסדה
הארלי שמאל

הונדה מציגה קונספט CR חשמלי

הונדה מציגה קונספט CR חשמלי

אביעד רייס

צילום: יצרן

בשקט בשקט – תרתי משמע – וללא שום הודעה מוקדמת, קיבלנו השבוע הצצה נדירה לעתיד השטח המקצועי של הונדה בפרט, וכנראה שגם לשל עולם אופנועי השטח המקצועיים בכלל. סה"כ תמונה רשמית אחת באתר של הונדה ועוד כמה תמונות שצפו ברשת מתערוכת טוקיו חשפו דגם קונספט שעליו עמלה הונדה, מבוסס על דגם המוטוקרוס אבל עם מנוע חשמלי – CR Electric Proto.

אין כמעט פרטים טכניים לגבי האופנוע, למעט העובדה שעל פיתוחו עובדת הונדה עם חברת Mugen, לה ניסיון רב בפיתוח וייצור אופנועים חשמליים – ואף הרצתם במסלול – לחברה מספר נצחונות במרוץ באי מאן עם אופנוע כביש חשמלי.

ה-CR החשמלי מהווה הוכחה נוספת שהמגמה החשמלית חיה ובועטת. נכון, מיזמים חשמליים דוגמת ALTA מוטורס, שיצרה כמה דגמי אופנועי שטח ונכון לעכשיו עצרה פעילות לאחר שחברת הארלי דוידסון משכה את השקעתה והשאירה את החברה ללא משקיע, נתקלים בקשיים, אבל אם תרצו ואם לא, העולם המוטורי – במכוניות ובאופנועים – צועד אל עבר עתיד חשמלי. גם כששולבו לראשונה מנועי ה-4 פעימות, בעידן בו אופנועי שטח תחרותיים היו בעיקר דו"פים, היו כאלו שאמרו "שזה לא יעבוד". בעתיד הלא רחוק, אולי לא נצפה במרוצי אנדורו ומוטוקרוס חרישיים, אבל סביר מאוד להניח שנרכב על כאלו.

בנוסף מציגה הונדה בשיתוף Mugen עוד גרסה על אותו הבסיס העונה לשם E-Rex, על שם הטירנוזאורוס רקס האימתני  כשה-E של Electric מחליפה את האות הראשונה והעיצוב שואב הרבה השראה מהטורף הפרהיסטורי הענק.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל